اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، روزهای ١١ الی ١٣ اردیبهشت‌ماه ٩٨، کارگاه طراحی پوستر با موضوعات نظام بانکی و خدمات بانک صادرات ایران را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۱۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، هدف از برگزاری این کارگاه، بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه، نوآورانه و متنوع هنرمندان فعال عرصه گرافیک در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی خدمات نظام بانکی و بانک صادرات ایران است.
کارگاه طراحی پوستر با موضوعات مرتبط با حوزه بانکداری، خدمات و محصولات ارائه‌شده توسط بانک صادرات ایران، ترویج فرهنگ استفاده از تکنولوژی‌های جدید بانکی و... زیر نظر استاد فرزاد ادیبی، گرافیست صاحب‌نام کشور برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه لازم است حداقل سه و حداکثر پنج نمونه از پوسترهای خود را در قطع ٥٠٠ در ٧٠٠ پیکسل با فرمت JPEG تا تاریخ اول اردیبهشت‌ماه ١٣٩٨ همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به آدرس ایمیل bsiposter@gmail.com ارسال کنند که پس از ارزیابی آثار ارسالی، از بیست نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاه پوستر به مدت سه روز‌ که از ١١ الی ١٣ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد.
به آثار برگزیده حائز رتبه اول تا سوم این کارگاه به ترتیب مبالغ چهل، سی و بیست میلیون ريال به همراه لوح تقدیر اهدا شده و به سایر شرکت‌کنندگان، مبلغ دو میلیون ریال به همراه گواهی حضور در کارگاه اهدا خواهد شد.
در این کارگاه، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوع «بانک صادرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب خواهند شد که این آثار در نمایشگاه‌های گروهی به نمایش در خواهند آمد و پس از آن در تبلیغات ترویجی بانک صادرات ایران در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و... مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
همراه داشتن لپ تاپ در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌  ٨٤٧٦٤١١٧ (اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران) تماس بگیرند.
 
ارسال نظرات