نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خدمات شهید فیض اردکانی در کردستان بی نظیر بود گفت: انسجام بخشی و ارتباطات موثر شهید فیض در منطقه کردستان ماندگار بود.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۴۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در دیدار سردار حسن رستگار پناه، رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیرو‌های مسلح با وی با اشاره به خدمات شهید فیض اردکانی اظهار داشت: خدمات و کار‌هایی که این شهید بزرگوار در منطقه کردستان انجام داد بی نظیر بود.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد افزود: انسجام بخشی و ارتباطات بسیار خوبی که شهید فیض در منطقه کردستان انجام داد، بسیار عجیب بود و این شهید بزرگوار در این منطقه شناخته شده بود.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهید فیض اردکانی در منطقه کردستان خدمات زیادی داشته، می‌توانیم از آنجا اطلاعات بسیار خوبی به دست آورد.
برنامه سوم خرداد در یزد با محوریت شهید فیض برگزار می‌شود
سردار فتح الله جمیری در این نشست با بیان اینکه شهید فیض حق بزرگی بر گردن ما دارد اظهار داشت: جای دارد که مراسم بسیار خوبی در شان این شهید عزیز برگزار شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اضافه کرد: امسال در نظر داریم که برنامه سوم خرداد ماه را با محوریت شهید فیض اردکانی برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: این شهید الگوی بسیار خوبی برای جامعه به ویژه نسل جوان است و همه ما وظیفه داریم که وی را به نسل جوان به خوبی معرفی و زمینه الگوگیری از وی را فراهم کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات