خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران همانطور که از ابتدا با قدرت کار خود را شروع کرد با قدرت نیز این راه را ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۷۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما  در گردهمایی با عنوان «نقش روحانیت در گام دوم انقلاب» اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که مقامات جمهوری اسلامی ایران در همه کارها و امورات خود با قدرت حرکت کنند وهیچگاه نظام را از موضع قدرت در مقابل دیگران پایین‌تر نیاورند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با رفتار خود از ابتدای انقلاب در مقابل شاه و آمریکا و پس از آن در دفاع مقدس و جنگ با همه قدرتهای جهان این درس را به ما دادند که در هر شرایطی از موضع قدرت رفتار کنیم و این قدرت را روز به روزافزایش نیز بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان نظام باید توانمندی‌های کشور و مردم را شناسایی کنند و از همه این توانایی‌ها برای پیشرفت و قدرتمندتر شدن نظام اسلامی استفاده کنند و هر گز فراموش نکنند که باید الگوی رفتاری آنها در نظام اسلامی مانند پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) باشد.

وی افزود: مردم ایران بهترین مردم‌ها هستند و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند حتی زمان پیامبر (ص) نیز چنین تبعیت و حمایت مردمی از حکومت اسلامی وجود نداشته است که امروز در ایران وجود دارد.
ایران رکورد جهانی در بازسازی پس از زلزله را شکست

حجت الاسلام والمسلمین کیومرث پور محمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در این نشست اظهار داشت: ایران با بازسازی نزدیک به ۳۵ هزار خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه ظرف مدت ۱۶ ماه رکورد جهانی را شکسته است.

وی افزود: زمانی که مهندس بازوند معاون عمرانی استانداری لرستان بود بازسازی پس از زلزله لرستان بی سابقه اعلام شد که بسیار کمتر از بازسازی در کرمانشاه بود.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: بازسازی ۳۵ هزار خانه طی این مدت یک رکورد جهانی است که متأسفانه به علت تبلیغات منفی گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران چنین اخباری در رسانه‌ها تیتر و بلد نمی‌شوند.

وی بیان داشت: امروز سنگین‌ترین تبلیغات منفی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا است که ایران را یک کشور خودکامه با مردمی بسیار فقیر و محدود نمایش دهد ودشمنان از همه ابزاری که در توان دارند امروز در این راه استفاده می‌کنند.

پورمحمدی گفت: یکی از مهمترین تقلاهای آنها محدود کردن صنعت گردشگری ایران است و این نه بخاطر ضربه به اقتصاد ایران بلکه به خاطر اینست که مبادا گردشگران وضع واقعی در ایران را ببینند و دروغگو بودن رسانه‌هایشان آشکار شود.

وی ادامه داد: گرچه امروز مردم ایران درگیر مشکلات فراوان اقتصادی هستند اما نباید حرکت و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به خاطر این تبلیغات گسترده نادیده بگیرند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: همین بازسازی بی سابقه خانه‌های مردم پس از بلایای طبیعی در اوج تحریم‌های آمریکا انجام شده است که نشان از قدرت، توانایی و استقلال این نظام است.

وی بیان کرد: ایران در رشد توسعه انسانی در ۳۰ سال اخیر که پارامترهای مختلفی همچون آموزش و توسعه بهداشت را به همراه دارد، رتبه اول در جهان را کسب کرده است.

پور محمدی ادامه داد: و یا اینکه جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته موفق ترین کشور در کاهش فقر اجتماعی بوده است و از ۶و ۴ دهم درصد شدت فقر به زیر ۲ درصد رسیده است و هیچکدام از این موفقیت‌ها توسط رسانه‌ها به درستی بیان نمی‌شود و متأسفانه یک فضای رسانه‌ای بسیار منفی علیه نظام در جهان و ایران برقرار است.

ارسال نظرات