خبرهای داغ:

کمک اصناف و بازاریان شاهرود به مناطق سیل زده ادامه دارد

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود از ادامه کمک های اصناف و بازاریان این شهرستان به مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۰۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
حسین عجم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به جمع آوری کمک های اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان شاهرود به مناطق سیل زده استان های گلستان و لرستان اظهار کرد: جمع آوری کمک ها همچنان توسط پایگاه های بسیج اصناف ادامه دارد و با تلاش همه بسیجیان و اتاق اصناف و اتحادیه ها تاکنون در چند مرحله کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و ارسال شده است.
وی افزود: در آخرین مرحله مبلغ ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری و قریب به ۵۰ میلیون ریال کمک های غیر نقدی لوازم بهداشتی و غذایی برای مردم سیل زده پلدختر ارسال گردید.
فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان شاهرود نیز تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کرده اند اظهار کرد: همچنان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان شاهرود ادامه دار و با توجه به نیازهای مناطق سیل زده تلاش می کنیم کمک های هدفمند را به این مناطق با همکاری همه اصناف ارائه نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها