سرپرست فرمانداری چناران در جلسه کارگروه تنظیم بازار:

رعایت فرهنگ مصرف می‌تواند به تنظیم بازار کمک کند

سرپرست فرمانداری چناران بیان داشت: رعایت فرهنگ مصرف می‌تواند به تنظیم بازار کمک کند.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۴۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان چناران در سال ۹۸ با حضور مسئولین ادارات و دستگاه‌های ذی ربط به ریاست قلیچی سرپرست فرمانداری برگزار شد.
 
قلیچی سرپرست فرمانداری با اشاره به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش خرید اقلام و کالا‌های اساسی توسط مردم تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های مسئول برنامه ریزی جامع و مدونی برای تامین، قیمت گذاری و توزیع مایحتاج خانواده‌ها در این ماه مبارک داشته و با اعمال نظارت دقیق از بروز تخلفات احتمالی در حوزه قیمت‌ها و نحوه توزیع جلوگیری نمایند.
 
وی در ادامه خواستار فرهنگ سازی در حوزه فرهنگ مصرف به خانواده‌ها شد و عنوان داشت: این به معنی خرید کالا و محصولات به اندازه نیاز و مصرف خانوار می‌باشد و باعث ثبات در زنجیره تامین و توزیع کالا شده و از رشد غیرمعقول و حباب گونه قیمت‌ها جلوگیری خواهد کرد.
 
سرپرست فرمانداری با اشاره به نقش پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف گفت: مردم بهترین عامل نظارت و ناظر بر بازار هستند و دستگاه‌های متولی امر نظارت باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.
 
قلیچی در خاتمه با محکوم کردن اقدامات خباثت آمیز دولت مردان آمریکا در اعمال تحریم‌های شدیدتر در حوزه صادارت نفت کشورمان عنوان کرد: باید به این تحریم‌های ظالمانه به دید فرصتی مغتنم جهت کاهش هرچه بیشتر وابستگی بودجه کشور به درآمد‌های نفتی و در نتیجه کاهش ضربه پذیری، درون زایی، شکوفایی اقتصاد و رشد صادرات غیرنفتی با ارزش افزوده بیشتر نگاه کنیم.
 
خاطر نشان می‌شود در ابتدای این جلسه بیاتی رئیس اداره صنعت ومعدن و تجارت ضمن اعلام قیمت‌های روز کالا‌های اساسی و پرمصرف در سطح شهرستان به بررسی روند تغییر قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار