خبرهای داغ:
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح :

انقلاب اسلامی مانعی برای چپاول و غارت آمریکایی ها در جهان/ نباید از دشمن انتظار صلح داشت

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت : ما نباید از دشمن انتظار صلح داشته باشیم و به طبع امام راحل و مقام معظم رهبری می گویم که ما آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۶۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در سالروز ۵ اردیبهشت ، شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: روز ۵ اردیبهشت روز شکسته شدن هیمنه آمریکا جنایتکار است.روزی که مکاران عالم همه مکر خود را روی هم انباشتند تا به صورت مخفی در جمهوری اسلامی دست به جنایت بزنند ولی خداوند یاریشان نکرد.

 

سردار شکارچی افزود : قدرت پوشالی آمریکای یاغی در صحرای طبس شکسته شد و این حادثه اشک کارتر ،رئیس جمهور وقت آمریکا را در آورد.

 

وی خاطر نشان کرد : کارتر می گوید ، ما در صحرای طبس بدون آن که نیروی ایرانی باشد ، بدون این که

تجهیزاتی باشد ، با تمرین های زیاد در بیابان های شبیه سازی شده ، تاکتیک های مختلف و با هزینه زیاد ، شکست خوردیم .

 

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد : بنی صدر خائن برای کاهش دردهای آمریکا ،دستور بمب باران هواپیماهای باقی ماده در صحرای طبس را داد و با این کار تمام اسناد موجود را نابود کرد ولی بحمدالله انقلاب اسلامی روز به روز پله های ترقی را طی می کند و آمریکا در حال تجربه شیب سقوط در عالم است .

 

سردار شکارچی گفت : آمریکا ۸ سال تمام کشورها و تجهیزاتشان را علیه ما بسیج کرد ،توطئه های مختلفی در طول انقلاب تدارک دید ولی همه آنها با بن بست روبه رو شده است و ما پرچم یا مهدی را در جای جای جهان نصب خواهیم کرد .

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود : امروز ما در اوج قدرت و دشمنان ما در اوج ذلت و خواری هستند و دشمنی آمریکا در جهان مختص ایران هم نیست و جنگ های مختلفی را علیه کشور ها راه انداخته است و این کشور در ۲۴۰ سال عمر خود حدود ۴۷ جنگ در دنیا را تدارک دیده است که یا کانون اصلی جنگ بوده و یا با آنها همکاری کرده است و حدود ۹۳ درصد عمر خود را در جنگ گذرانده است که متاسفانه بودجه آن ها را هم از چپاول کشور های مظلوم بدست آورده است.

 

شکارچی گفت : دلیل این همه دشمنی آمریکا با ما این است آمریکا انقلاب اسلامی را سد راه خود در جهان می بیند و انقلاب اسلامی مانعی است برای چپاول و غارت  آمریکایی ها در جهان.

 

وی افزود : مسئله ای که خنده آور  است این است که آمریکا ، خود را حامی حقوق بشر در دنیا می داند و مضحک تر از آن این است که آمریکا ایران و سپاه را محور شرارت و تروریست در منطقه می داند .

 

وی خاطر نشان کرد: ما نباید از این دشمن انتظار صلح و دوستی داشته باشیم و ما برای نجات بشریت از چنگال آمریکا ، آن قدر گردن آمریکا را می فشاریم تا خفه شود .

 

 معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت : ما انقلاب کردیم  و محکم پای انقلابمان خواهیم ایستاد تا دشمن از پا در آید و ما مطمئن هستیم که خداوند مانند واقعه صحرای طبس ما را یاری خواهد کرد پس برای چه چیزی باید بترسیم و غمگین باشیم زیرا که ما امروزه هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی قدرتمند تر از ابتدای انقلابیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار