استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید، گفت: تعریف ساختاری نظام‌مند برای توزیع هدفمند کالاهای یارانه‌ای و جلب رضایت‌مندی مردم در این خصوص ضروری است.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۰۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با اشاره به اینکه هدف دشمنان از تحریم‌های اقتصادی، ایجاد نارضایتی در بین مردم است، افزود: دشمنان در این زمینه به روش‌های مختلفی متوسل شده‌اند و آخرین حربه آنان تحریم نفتی است.

وی خاطرنشان کرد: البته بخشی از مشکلات اقتصادی، ریشه روانی دارد و علت اینکه تلاش‌ها در حوزه تنظیم بازار، اثربخشی مورد انتظار را ندارد به این مساله برمی‌گردد.

پورمحمدی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اقلام با وجود اختصاص یارانه دولتی به آنها، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که ما نیازمند یک ساختار نظام‌مند در بحث توزیع کالاهای یارانه‌ای هستیم.

وی افزود: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه اقشار آسیب‌پذیر باید به اندازه نیاز تامین و توزیع شود و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ کمبودی وجود ندارد.

پورمحمدی همچنین بر اتخاذ تدابیر مناسب برای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و برخورد جدی با متخلفان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: بیشترین گلایه‌مندی مردم از نحوه توزیع برخی اقلام اساسی است که دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

علی جهانگیری افزود: دستگاه‌ها باید مشکلات این حوزه را قبل از وقوع پیش‌بینی کنند و هشدارهای لازم را به مراجع تصمیم‌گیر در سطح ملی اطلاع دهند.

در این جلسه آخرین وضعیت تامین و توزیع برخی اقلام اساسی و مواد اولیه تولید و همچنین برنامه‌های دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها