سردار فتح الله جمیری با بیان این که آمریکا شکست‌هایی که به دست نیرو‌های انقلابی ایران اسلامی داشته در هیچ جای دیگر به خود ندیده است گفت: یکی از این شکست‌ها که می‌توان از آن به معجزه نام برد؛ حادثه طبس و توفان شن است که باعث برهم خوردن معادلاتی که آمریکایی‌ها برای خود چیده بودند شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۰۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح الله جمیری با بیان این که آمریکا شکست‌هایی که به دست نیرو‌های انقلابی ایران اسلامی داشته در هیچ جای دیگر به خود ندیده است گفت: یکی از این شکست‌ها که می‌توان از آن به معجزه نام برد؛ حادثه طبس و توفان شن است که باعث برهم خوردن معادلاتی که آمریکایی‌ها برای خود چیده بودند شد.
وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها با آموزش‌های سخت و پیچیده نیرو‌های نظامی خود به دنبال نجات جاسوسان خود بودند، اما از آن جایی که انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است توفان شن ماموریت خود را به گونه‌ای انجام داد که دشمن فرصت نکرد اجساد سوخته سربازان خود را از زمین بردارد و حتی هلی‌کوپتر‌ها و اسناد جاسوسی عوامل داخلی خود را جا گذاشتند.
جمیری با اشاره به نقش عوامل نفوذی در جریان حادثه طبس گفت: عوامل داخلی دشمن و کسانی که در دوران بنی‌صدر در دولت نفوذ داشتند با بمباران صحرای طبس اسناد باقی مانده از دشمن را از بین بردند و در این بمباران محمد منتظر قائم فرمانده سپاه استان یزد را که در اولین لحظات در آنجا حضور یافته بود را به شهادت رساندند.
وی با اشاره به سیره انقلابی شهید منتظر قائم و مبارزات وی علیه رژیم شاه اذعان داشت: اگر چنین شخصیت‌هایی نبودند؛ آمریکا با پیش‌بینی‌هایی که برای آزادی گروگان‌های خود کرده بود در صحنه‌های بعدی که با آن مواجه می‌شدیم آمریکا پیروز میدان می‌شد.
جمیری با بیان این که بنای اولیه ایجاد سپاه پاسداران را شخصیت‌هایی، چون شهید محمد منتظر قائم گذاشتند که قبل از انقلاب به دستور امام (ره) در مسیر اسلام تلاش می‌کردند ادامه داد: یک نهاد مقدسی بنا نهاده شد که از بطن و درون مردم رشد کرد و با حضور بسیجیان در سازمان سپاه و فرماندهی مقام معظم رهبری اکنون به یک مجموعه قوی تبدیل شده است.
وی با برشمردن توانایی‌ها و قدرت سپاه پاسداران اسلامی ایران گفت: نیروی هوا و فضای سپاه مجموعه قدرتمندی است که در بازدارندگی دشمن نقش به سزایی دارد که اگر این توان و شهر‌های زیزمینی موشکی نبود مطمئناً یک روز هم به ما مجال نمی‌دادند.
فرمانده سپاه الغدیر استام یزد خاطرنشان کرد: امروز نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی در دنیا تعیین کننده است. تمام دنیا باهم بسیج شدند تا رابطه ما با حزب الله را قطع کنند و حزب الله را ازبین ببرند و ایران را در محاصره قرار دهند، اما با حضور نیروی قدس سپاه در سوریه با کمک نیرو‌های فاطمیون، حشد الشعبی، زینبیون و حزب الله داعش را شکست دادند.
جمیری افزود: این کار کوچکی نبود تمام دنیا از داعش حمایت می‌کردند و دائما برای آن سلاح و مهمات می‌آوردند و پشتیبانی مالی از این گروه داشتند تا جایی که رئیس جمهر دیوانه آمریکا اعلام کرد آمریکا هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده، اما ایرانی‌ها ثمره آن را برده‌اند.
وی اذعان داشت: امروز لبنان، عراق و سوریه از هم‌پیمانان ما هستند و دشمن با حمله نابخردانه خود به یمن باعث شده که این کشور نیز به جمع هم پیمانان ایران بپیوندد.
جمیری با اشاره به توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز به نقاطی از مرز‌های مشترک با کشور‌های همسایه دست‌یافته ایم که در دوران گذشته هیچ گاه به آن دست نیافته بودیم. نقاط ازادی بود که اشرار می‌توانستند در آن تردد کنند، اما نیروی زمینی سپاه در این نقاط قدرتمندانه جلو رفته و آن را تصرف کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این سپاه قدرتمند توسط شهدایی، چون شهید محمد منتظر قائم بنا نهاده شده و امروز به شجره قدرتمند و تنومندی تبدیل شده که برای حفظ امنیت، مرز‌های کشور و کیان اسلامی در برابر استکبار جهانی مقابله و مبارزه می‌کند از این رو حق است که آمریکا چنین مجموعه‌ای را تروریست اعلام کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات