امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز امروز این شهر ادامه صادرات نفت با اقتدارگفت:ملت ما با توکل به خداوند توانستند نقشه‌های دشمنان را خنثی کند که نمونه‌ای دیگر از خباثت آمریکا بحث ممنوعیت معافیت به هشت کشوری است که نفت ایران را خریداری کنند، غافل از اینکه چندسالی است کشور ما سعی کرده است وابستگی به نفت را کاهش دهد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۵۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند:ما هر اندازه که بخواهیم، نفت صادرمی کنیم، ولی باید به اقتصاد مقاومتی نیز توجه شود.
وی گفت:دل بستن به بیرون از کشور و ساده اندیشی با وجود این همه مشکلات و شکست دربرجام اشتباه است و باید بر توان وتولید خودمان توجه کافی داشته باشیم که فریب نخوریم.
خطیب نمازجمعه لنده ادامه داد: ملت ایران به خصوص امت اسلام اقدام جنایت کارانه عربستان سعودی در اعدام ۳۷ نفر از شهروندان که ۳۲ نفر از آنان شیعه بودند را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع سازمان‌های حقوق بشرهستند.
حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه شیعیان در عربستان از نعمت وکیل محرومند و در سکوت رسانه‌های دنیا مظلومانه قتل عام می‌شوند اضافه کرد: متاسفانه دولت‌ها و سازمان‌های حقوق بشر نیز سکوت کرده اند و ذره‌ای فریاد مظلومیت آنان را نشنیده و همه سکوت کرده اند.
امام جمعه لنده گفت:دستگاه امورخارجه و ملت‌های بیدار اسلامی باید این جنایت را محکوم کنند.
وی افزود: امسال بیش از ۳۰ روستای شهرستان لنده بهسازی وبازسازی شده است که از اقدامات بنیادعلوی به خصوص در حوزه اشتغال پایدار قدردانی می‌شود.
ارسال نظرات