امام جمعه یاسوج گفت:افزایش نگران کننده آمار تصادفات در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه جدی مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۵۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
امام جمعه یاسوج در آیین نماز عبادی سیاسی امروز این شهر توجه به ایمنی حمل ونقل و مناسبت این روز در ۷ اردیبهشت را یاد آور شد و گفت:توجه به رعایت نکات ایمنی و عوامل انسانی نقش زیادی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد. افزایش آمار تصادفات نیازمند توجه بیشتر مسئولان
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه عامل ۸۰ درصد از تصادفات عامل انسانی است افزود:نیاز است مسئولان و متولیان امر با وسواس بیشتری برای کاهش آمار تصادفات که تبعات اجتماعی فراوانی دارد تلاش کنند.
وی با اشاره به در پیش روبودن ماه مبارک رمضان و روز تکریم مساجد گفت:مسجد خانه عبادت و محل تربیت انسان‌ها است ونباید این سنگر‌ها را خالی گذاشت.
خطیب جمعه یاسوج به معرفی سردار حسین سلامی به عنوان فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد:این نشان از اقتدار سپاه و توجه به انسان‌های با ایمان است وسپاه پاسداران نوک پیکان موثر برای نابودی دشمنان انقلاب واسلام در جای جای خاورمیانه است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی جنایات رژیم آل سعود در کشور یمن را یادآور شد وگفت:ملک سلمان که ۳۷ نفر از مخالفان خود را اعدام کرد همان گاوشیردهی است که هنوز هنوز آمریکا از آن می‌دوشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سربازان گمنان امام زمان در امنیت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود:اگر ریگی‌ها و امثال او به دام افتادند همه از برکات وجود سربازانی است که نه تنها گمنام نیستند بلکه نام دار و سرباز امام زمان هستند و کارشان خدمت به خلق وحفاظت از این ملت خوب است.
خطیب نماز جمعه شهر یاسوج روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم و سالروز شهادت معلم بزرگ آیت الله مطهری را یادآور شد وگفت:معلمان همان انسان‌های انسان سازی هستند که کار انبیائ را ادامه میدهند.
تجلیل از مقام شامخ معلم، تکریم وغبار روبی مساجد، تاکید بر چاره اندیشی برای کاهش تصادفات وتوجه به نقش انقلابی سپاه به خصوص سربازان گمنام امام زمان از جمله موارد مطرح شده در خطبه هایامروز نماز جمعه یاسوج بود.
ارسال نظرات