خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

مدیون جهادگران هستیم/ هر کجا رفتیم رد آنها را دیدیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در همه مقاطع انقلاب اسلامی مدیون حضور جهادگران هستیم و در جریان سیلاب خوزستان هر جا رفتیم رد آنها را دیدیم.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۳۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج، محمد زهرایی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل خوزستان در مسجد اعظم اهواز اظهار کرد: این دو جوان در مسئله سیل خوش درخشیده و مثل یک نگین در تاریخ انقلاب اسلامی خواهند ماند؛ این حرکت آنها برای این کشور و حرکت‌های انقلابی، برگ زرینی شد.

وی با اشاره به اینکه همیشه مدیون جهادگران هستیم، افزود: امکانات و پشتیبانی‌ها کم بوده ولی جهادگران معطوف به این امکانات کم نبوده و هرجایی رفتیم رد حضور آنها را مشاهده کردیم.

زهرایی با اشاره به اینکه مسئله حق و باطل خاص امروز نیست و از زمان هابیل و قابیل جاری و ساری است، تصریح کرد: بعد از درخشش پیامبر اکرم (ص) این حادثه شکل دیگری به خود گرفت و در روز تاسوعا و عاشورا به اوج خود رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: فرزندان این انقلاب، دانش آموخته مکتب حسینی و عاشورایی هستند؛ در روز عاشورا عده قلیلی در مقابل جمع کثیری از دشمن قرار گرفتند؛ هشت سال دفاع مقدس جمع قلیلی از مؤمنان و دغدغه مندان انقلاب در مقابل استکبار جهانی و حداقل ۶۰ کشور جهانی مردانه ایستاده و پیروز شدند.

زهرایی گفت: دامان مادران و نگرش این چنین پدرانی سوختی نیست و از بین رفتنی نیست و شهادت ما موفقیت و پیروزی ما است؛ اگر روزی این فرزندان برای مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس ایستاده و بعد هم امروز برای دفاع از حرمین ایستاده اند به خاطر تربیت والای همین پدران و مادران هست. این نسل جوان در گام دوم انقلاب، در دهه پنجم و ۴۰ سالگی دوم انقلاب در پی تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه ابلاغی ایشان در لشکر امام زمان (عج) شمشیر خواهند زد.

به گزارش خبرنگار بسیج، روز دوشنبه دو تن از نیروهای جوان بسیجی که در عرصه امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان فعالیت داشتند بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

در این حادثه، این نیروهای بسیجی ناحیه سپاه کارون به نام‌های محمد ناصری و سید محسن موسوی در حین انجام مأموریت از سه‌راه خرمشهر به مسیر کوت عبدالله بودند که دچار سانحه رانندگی شدند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار