خبرهای داغ:
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روستای سیل‌زده صراخیه بازدید کرد و از روند خدمات‌رسانی به مردم مطلع شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۳۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرماهشهر، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در روستای سیل‌زده صراخیه شادگان از این روستا بازدید کرد، وی با حضور بین مردم، نیروهای سپاه و حشد الشعبی به گفت‌وگو با آنها پرداخت.

نیروی دریایی سپاه از ابتدای سیل خوزستان با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده حاضر شده به خدمات‌رسانی به مردم این منطقه پرداختند؛ ایجاد پل مواصلاتی چندین روستا در شهرستان الهایی ظرف 24 ساعت، استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در هویزه، استقرار چندین فروند قایق برای انتقال مردم و تجهیزات از جمله اقدامات نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده خوزستان بوده است.

فرماندهان ارشد منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر نیز از ساعات ابتدایی سیل به‌عنوان نماینده نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده حاضر شده با انتقال نیرو و تجهیزات مهندسی خود به مناطق سیل‌زده کار خود را با جدیت آغاز کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز از ابتدای حادثه سیل خوزستان در مناطق مختلف این استان حاضر شده تا نیروی دریایی سپاه با حضور خود برای کمک به سیل‌زدگان استان خوزستان حماسه‌ای دیگر در دفتر مسئولیت‌های اجتماعی و مردمی‌بودنش خلق کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها