حضور بنیاد شهید استان زنجان در مناطق سیل زده خوزستان

جمعی از مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به منظور کمک به سیلزدگان در استان خوزستان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۵۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  در پی درخواست موکب زنجان جهت مشارکت دستگاه های اجرایی استان در کمک رسانی به مردم سیلزده استان خوزستان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده به همراه جمعی از کارکنان عازم استان خوزستان شدند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان استان معین جهت کمک به سیلزدگان استان زنجان انتخاب شده است، اظهار داشت: موکب استان زنجان در پادگان آیت الله خامنه ای شهرستان اهواز مستقر شده است.

بهنام شهیدی تصریح کرد: روزانه در این موکب 4 الی 5 هزار غذا تهیه تهیه و در بین اهالی روستاهای اطراف شهرستان دشت آزادگان توزیع می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد شهید استان زنجان به سیل زدگان گفت: آمارگیری از میزان و انواع مایحتاج مناطق سیلزده و تعداد غذاهای مورد نیاز در این مناطق و همچنین توزیع در بین اهالی روستاها از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای اعزام شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این مناطق انجام می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده با تاکید بر کمک به این عزیزان افزود: در حال حاضر این هموطنان در شرایط سختی قرار دارند و نیاز به کمک مردم دارند و باید در این زمینه همه مردم پایه کار باشند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بخشی از حقوق خود را با تمایل شخصی به منظور حمایت از هموطنان مناطق سیل‌زده اختصاص داده بودند.

تعداد زیادی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز به صورت خودجوش در قالب اکیپ های جمع آوری و تبلیغی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و حضور در مناطق سیلزده کرده و گوشه ای از ایثار اجتماعی را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات