فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی، شهادت شهید مدافع حرم مجید قربانخانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۴۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان کردستان با صدور پیامی شهادت شهید مدافع حرم مجید قربانخانی معروف به "حر" مدافعان حرم را تسلیت گفت.

، متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین


سلام و صلوات خدا بر شهیدان عزیز که مضمون والای شهادت را در دل‌های بیدار مؤمنان تجسم بخشیده‌اند و فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته‌اند.

سلام خدا بر این جان‌های تابناک که مایه اعتلای اسلام و انقلاب گشتند و مشعل توحید را در دنیای پر از ظلم و جهل امروز برافروختند.

ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است.

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمده و در جبهه دفاع از حریم ولایت و نبرد با یزیدیان تکفیری، به تبار عاشورائیان پیوست.

اینجانب شهادت سرباز رشید اسلام و مدافع پاکباخته حرم اهل بیت، شهید مجید قربانخانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و شهیدپرور به‌ویژه خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.


از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسألت دارم.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات