با سخنرانی رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛

نشست ویژه نخبگان و اساتید چهارمحال و بختیاری

در پی تبیین و تشریح شعار "رونق تولید" نشست ویژه‌ای با حضور نخبگان و اساتید با سخنرانی رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۲۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در پی تبیین و تشریح شعار امسال "رونق تولید" و تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نشست ویژه‌ای با حضور نخبگان و اساتید با سخنرانی رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار گردید. 

در ابتدا دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان به اهمیت این موضوع اشاره کرده و اذعان داشت که تمدن اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها در طول تاریخ علمدار علم بوده و در تولید علم به پیشرفت‌های علمی چشم‌گیری دست یافته و این پیشرفت‌ها از دروازه اسلام وارد اروپا شده است.

ایشان در خصوص تولید با استناد به آیات و روایات در خصوص حمایت از کار و سرمایه، از مبلغان علم و دانش در دانشگاه‌ها خواستار تبیین این موضوع با زبان قابل فهم برای مردم شد و مهم‌ترین عامل رونق تولید و مصرف درست را فرهنگ‌سازی برشمرد، چرا که الگو پذیری در مصرف از بیگانگان موجب ضرر و زیان جامعه گشته و بی توجهی به تولیدات و کالاهای داخلی علاوه بر خروج سرمایه از کشور بر تولید و اقتصاد ملی ضربه وارد خواهد کرد.

دکتر بسیج بهترین معیار و الگوی درست مصرف کردن را الگوی مصرف در فرهنگ اسلامی معرفی کرده و لازمه رونق تولید را حمایت درست مصرف کنندگان دانست.

منبع:روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات