خبرهای داغ:
آیت الله اعرافی با بیان این که دفاع مقدس در عصر ما مشعلی است که ما هنوز قدر آن را نمی‌دانیم گفت: انعکاس و نشر حقایق ناب و پیام‌های مهم دفاع مقدس توسط راویان راهیان نور انجام می‌شود و این امر یک امر سجادی و زینبی (ع) است.
کد خبر: ۹۱۳۱۶۷۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله علیرضا اعرافی عصر جمعه در مراسم اختتامیه ستاد راویان روحانیبا عنوان «عبای خاکی» که در مجموعه فرهنگی ولایت قم برگزار شد، عنوان کرد: بنده در سال ۴۹ که وارد مدرسه فیضیه شدم، در همان روز نخست شاهد هجوم ساواکی‌ها به فیضیه بودم که به دلیل نصب اطلاعیه امام خمینی (ره) در دیوار‌های مدرسه فیضیه به این مکان حمله ور شده بودند.

وی افزود: اساس حوزه و فلسفه وجودی حوزویان بیعیت با، ولی امر و اسلام عزیز بوده و این روحیه باید همیشه در دل و جان روحانیون موج بزند، ما سربازیم، باید پای کار بمانیم و مقاومت کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: این هویت اصیل حوزه که امروز مطرح است، توسط امام خمینی (ره) احیا شد و این روح و فرهنگ در شرایطی که در حوزه‌ها کمرنگ شده بود توسط ایشان بازسازی شد.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عصر ما مشعلی است که ما هنوز قدر آن را نمی‌دانیم و لازم است در گام دوم انقلاب اسلامی کار‌های مهمی در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: کار انعکاس و نشر حقایق ناب و پیام‌های مهم دفاع مقدس توسط راویان راهیان نور انجام می‌شود و این امر یک امر سجادی و زینبی (ع) است.

مدیر حوزه‌های علمیه مطرح کرد: کسانی که جریان روایتگری را نهادینه کرده و آن را به شکل یک سنت پایدار ایجاد کرده اند کاری بسیار بزرگ را به ثمر نشانده اند.
ارسال نظرات