جشن امضای «امدادگر کجایی» در نمایشگاه کتاب

مراسم جشن امضای کتاب امدادگر کجایی با حضور نویسنده این اثر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۳۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در سومین روز از سی‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مراسم جشن امضاء کتاب "امدادگر کجایی" با حضور معصومه رامهرمزی در غرفه انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد.

«امدادگر کجایی؟» شامل خاطرات علی عچرش است که به کوشش معصومه رامهرمزی نوشته شده است. این کتاب شرح ایثارگری‌های امدادگرانی است که حضورشان در جنگ تحمیلی چنان که باید بازگو نشده است.

هر چند موضوع اصلی کتاب «امدادگر کجایی؟» امدادرسانی و خدمت به مجروحان بوده اما طی آن به زوایای دیگر جنگ نیز پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید

تشییع باشکوه شهید مجید قربانخانی در پایتخت+عکس و فیلم

پیام آزادگان با 60 عنوان کتاب حوزه اسارت به نمایشگاه کتاب آمد

نویسنده در مقدمه کتاب خود آورده است:

«در این کتاب علاوه بر موضوع اصلی خاطرات به موضوعات دیگر نیز پرداخته شده است. موضوعاتی از قبیل مردم شناسی شهر آبادان شامل فرهنگ، علایق و روش زندگی آن‌ها، نگاهی به زندگی عشایر عرب در آبادان، فاجعه آتش سوزی سینما رکس و نگاهی به زندگی مهاجرین جنگ تحمیلی در اردگاه‌ها و مشکلات و مسائل آنان [مورد اشاره قرار گرفته است.]»
«امدادگر کجایی؟» در هشت فصل به انضمام «فهرست منابع» و «اسناد و تصاویر» تنظیم شده است.

فصل اول: روزهای خیلی دور، فصل دوم: روزهای بیداری، فصل سوم: روزهای بالندگی، فصل چهارم: روزهای ایستادگی، فصل پنچم: اعزام به ماهشهر، فصل ششم: مهاجرت، فصل هفتم: روزهای حج و امداد، فصل هشتم: روزهای پایانی، از فصل‌های این کتاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار