مدیر شرکت صنایع نخ خمین تاکید کرد

نفوذ دشمن در مدیریت اقتصادی کشور از عوامل تعطیلی کارخانجات

یک فعال صنعتی نفوذ اقتصادی را یکی از ابزارهای دشمنان در جنگ اقتصادی دانست و گفت: اگر بخواهیم نتیجه ای موثر در جنگ اقتصادی بگیریم باید بیانات و اوامر مقام معظم رهبری را به طور عملیاتی در کشور پیاده کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدنبی رضایی مدیر شرکت صنایع نخ خمین در آیین احیاء و راه اندازی مجدد این واحد صنعتی گفت: این شرکت در سال 1366 تأسیس شد و جزو بزرگترین واحدهای تولیدی در خاورمیانه بود.

وی افزود: تولید نخ فرش، جوراب و پتو از جمله تولیدات اصلی این شرکت است و بخش هایی چون جوشکاری، تولیدات، نقاشی و آموزش از مهمترین واحدهای این مرکز است.

وی با اشاره به سوابق درخشانی که این مرکز صنعتی در گذشته بین واحدهای صنعتی جهان داشته است، افزود: این شرکت 9 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به نوعی قلب اقتصاد شهر خمین محسوب می شود.

مدیر شرکت صنایع نخ خمین با بیان اینکه در گذشته این شرکت روزانه 22 هزار کیلو تولید داشته است، بیان کرد: براساس نیازهای احساس شده این شرکت باید دوباره فعالیت خود را آغاز می کرد و به تولید ادامه می داد.

وی با تأکید بر اینکه امروز حیات مردم خمین به ادامه فعالیت این کارخانه بستگی دارد، عنوان کرد: بیش از سه هزار نفر نیروی رسمی و غیر رسمی از این کارخانه بازنشسته شده اند و بسیاری از خانواده های مردم خمین روزی خود را از این کارخانه طلب می کنند.

مدیر شرکت صنایع نخ خمین با انتقاد از کانال ها و شبکه های ضد انقلاب مبنی بر تحویل این واحد صنعتی گفت: کسانی که این تخریب های را انجام می دهند دشمنان معیشت مردم هستند و آنان می خواهند جوانان ایرانی دستشان جلوی دیگران دراز باشد.

وی لازمه حرکت موثر در جنگ اقتصادی را وجود قرارگاه عملیاتی اقتصادی دانست و افزود: این مجموعه صنعتی یک قرارگاه اقتصاد مقاومتی است و تلاش های بسیاری برای احیاء این مجموعه انجام شده و بسیاری از مردم خمین مدیون این مجاهدت ها و فداکاری ها هستند.

رضایی با بیان اینکه احیاء این کارخانه باعث رونق صنعت نخ شده است، گفت: فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق رونق تولید بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی با انتقاد از افرادی که کالای خارجی را بر کالای ایرانی ترجیح می دهند، افزود: عدم توجه به تولید داخلی باعث شده تا کارخانه های کشورهایی چون ترکیه سه شیفت کار کنند ولی کارخانه های ایرانی با یک شیفت هم نتوانند تولید  داشته باشند.

مدیر شرکت صنایع نخ خمین با اشاره به اینکه برنامه ای جامع در طول سه سال برای این مجموعه تنظیم شده است، گفت: این مجموعه صنعتی در آینده ای نزدیک دیگر نیازی به اخذ ارز دولتی نخواهد داشت و به زودی به خودکفایی کامل خواهد رسید.

وی نفوذ اقتصادی را یکی از ابزارهای دشمنان در جنگ اقتصادی دانست و افزود: از عوامل تعطیلی این کارخانه نفوذ دشمن در مدیریت اقتصادی  کشور است و باید جلوی این نفوذ گرفته شود.

رضایی با دعوت از شرکت های دانش بنیان برای فعالیت های مربوط به نساجی در این واحد صنعتی گفت: این کارخانه باید به دانشگاه علمی کاربردی صنایع نساجی ایران تبدیل شود و دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان می توانند در این مرکز مشارکت داشته باشند.

وی لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی را تبعیت از امر ولی دانست و افزود: اگر بخواهیم نتیجه ای موثر در جنگ اقتصادی بگیریم باید بیانات و اوامر مقام معظم رهبری را به طور عملیاتی در کشور پیاده کنیم.

مدیر شرکت صنایع نخ خمین در پایان خاطرنشان کرد: این کارخانه متعلق به مردم ایران و خمین است و سرمایه ای ملی محسوب می شود؛ ما باید در پیشبرد انقلاب نقش داشته باشیم چراکه در قبال شهدا مسئول هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات