عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه کاهش ارزش پول ملی عرصه را برای تولید تنگ کرده است ولی با مدیریت صحیح و همدلی می توان این خسارت ها را جبران کرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۵۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جامعه کارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه روش و روند واگذاری ها و انتقال ها باید دارای زیرساخت مناسبی باشد، گفت: متأسفانه نوع واگذاری هایی که تاکنون انجام شده به معنای واقعی خصوصی سازی نبوده و یا به اهلیت آن واگذار نشده است.

وی با اشاره به شعار سال جاری تحت عنوان «رونق تولید» افزود: پس از چند سال مطرح کردن شعارهای اقتصادی هنوز به توقعاتی که مقام معظم رهبری از شعار سال داشته اند، نرسیده‌ایم؛ این امر با تلاش ها و مجاهدت های فراوان قشر زحمتکش کارگری محقق می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه بازار داخلی و خارجی باید جامعه هدف تولیدکنندگان باشد، بیان داشت: متأسفانه کاهش ارزش پول ملی عرصه را برای تولید تنگ کرده است ولی با مدیریت صحیح و همدلی می توان این خسارت ها را جبران کرد.

این نماینده مجلس با انتقاد از اینکه اقتصاد کشور یک اقتصاد دولتی است، و باید این معضل در سطح کلان بررسی و رفع شود، عنوان کرد: تحریم ها برای کشور یک فرصت ایجاد کرده است و نباید بگذاریم به تهدید تبدیل شود.

وی شرایط اقتصادی کشور را یک شرایطی ویژه خواند و افزود: در جنگ اقتصادی نباید فرصت های لازم را از دست داد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی روند موجود در صنعت و اقتصاد استان مرکزی را قابل قبول دانست و اضافه کرد: مسئولیت های اجتماعی برخی صنایع در قبال مردم هم اکنون روی زمین مانده و برخی از آنها تکالیف خود را انجام نداده اند.

ابراهیمی با انتقاد از مدیران پروازی واحدهای صنعتی و تولیدی، افزود: یک واحد صنعتی زمانی پویایی و فعالی لازم را دارد که مدیران در مرکز حضور فعال داشته باشند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری ها روند غلطی داشته اند، خاطرنشان کرد: انتقال ها و واگذاری ها تاکنون شبه دولتی بوده و اکثر آنها با شکست روبه رو شدند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات