خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

لازمه نهادینه کردن تفکر و عمل انقلابی ورود کتب و اندیشه‌های شهید مطهری به زندگی مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: برای اینکه تفکر و عمل انقلابی که لازمه پیشرفت و سلامت جامعه است در کشور نهادینه شود باید کتب و اندیشه‌های شهید مطهری وارد زندگی مردم شود و به خصوص باید برنامه ریزی شود تا جوانان نسبت به این اندیشه‌ها آگاهی یابند تا بتوانند انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۵۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

لازمه نهادینه کردن تفکر و عمل انقلابی ورود کتب و اندیشه‌های شهید مطهری به زندگی مردم استحجت الاسلام علی قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: شهید «مطهری» از شخصیت‌های بارز و از تئوریسین‌های انقلاب بزرگ اسلامی بود که از بارزترین ویژگی‌های ایشان آگاه به زمان بودن و شناخت آسیب‌های جامعه و مقابله و ارائه راهکار برای آسیب‌های جامعه بود.

وی گفت: امروز اگر بخواهیم جامعه را در مسیر درست هدایت کنیم باید افکار شهید مطهری را در کشور ترویج دهیم، چراکه ایشان بر همه تفکرهای موجود در جامعه کاملاً آگاهی و تسلط داشتند و منطق ایشان بسیار قوی و استوار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: با توجه به جامعیت و زمان‌شناسی ایشان می‌توان از تفکرات و اندیشه‌های ایشان برای ترویج مکتب تشیع در جهان بهره برد.

وی افزود: در جامعه ما تا حدودی به شخصیت شهید مطهری پرداخته شده است اما آن گونه که شایسته آن عالم بزرگ بوده شخصیت و تفکرات و اندیشه‌های ایشان ترویج نشده و بسیاری از جوانان ما نسبت به آنها اطلاعات کافی ندارند.

قربانی با بیان اینکه مردم باید بدانند که موفقیت‌های انقلاب اسلامی همه مرهون تفکرات شهید مطهری است، گفت: برای اینکه تفکر و عمل انقلابی که لازمه پیشرفت و سلامت جامعه است در کشور نهادینه شود باید کتب و اندیشه‌های شهید مطهری وارد زندگی مردم شود و به خصوص باید برنامه ریزی شود تا جوانان نسبت به این اندیشه‌ها آگاهی یابند تا بتوانند انقلابی عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات