خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه میزان عمق سنجی و مبارزات علمی ایشان با متفکران غربی مغفول مانده است، گفت: اگر جامعه ما و به خصوص جوانان با تفکرات شهید مطهری آشنا شوند در واقع با انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اهداف آن کاملاً آشنا خواهند شد و بسیاری از شبهات و سوالات آنها درخصوص انقلاب رفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

میزان عمق سنجی و مبارزات علمی شهید علمی با متفکران غربی مغفول مانده استسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته عقیدتی و هفته معلم و بزرگداشت شهید «مطهری» اظهار داشت: بارزترین ویژگی شهید مطهری شناخت درست دین و اندیشه‌های اسلامی و تطابق آن با زمان بود که از ایشان شخصیتی برجسته ساخت.

وی تصریح کرد: شناخت و درک مسائل روز جامعه و توجه داشتن و پاسخ دادن به شبهات و سوالات مطرح شده در بطن اجتماع نیز از دیگر خصوصیات این معلم شهید بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: برای آشنایی جامعه و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری باید در مدارس و دانشگاه‌ها تفکرات ایشان تدریس شود و با تفکرات دیگر فلاسفه و اندیشمندان جهان مقایسه شود تا وزن و عیار این اندیشه‌ها برای نسل آینده کشور آشکار شود.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه از جمله فضای مجازی برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری استفاده کرد، گفت: مسلماً آنگونه که شایسته است به ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های ایشان توجه کافی نشده است شاید بعضی آثار و کتبی در این رابطه وجود داشته باشد اما اینکه ما بتوانیم این اندیشه و مطالب را به گوش جامعه برسانیم متاسفانه موفق نبوده‌ایم.

بقایی با اشاره به اینکه میزان عمق سنجی و مبارزات علمی ایشان با متفکران غربی مغفول مانده است، گفت: اگر جامعه ما و به خصوص جوانان با تفکرات شهید مطهری آشنا شوند در واقع با انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اهداف آن کاملاً آشنا خواهند شد و بسیاری از شبهات و سوالات آنها درخصوص انقلاب رفع خواهد شد و این آشنایی موجب تقویت انقلاب اسلامی و همچنین کشور می‌شود و به دنبال آن نسلی متدین و انقلابی تربیت خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های جامعه از قبیل ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در راستای ترویج اندیشه‌های بزرگانی چون شهید مطهری می‌توان اندیشه اسلامی و تفکر انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات