نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره استعفای فرماندار اسدآباد در هفته گذشته گفت: حمیدوند فرمانداری مردمی، پرتلاش و مجرب است و قطعا نظر ما ابقا و ادامه فعالیت ایشان در اسدآباد است.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۶۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

خواستار ابقا و ادامه فعالیت فرماندار اسدآباد هستیماکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: هیچگونه دخالتی در تغییر محمد طلایی، رئیس قبلی ورزش و جوانان اسدآباد نداشته‌ام.

وی تصریح کرد: با توجه به تعویق وصل شدن حقوق طلایی، مرکز استان به وی پیشنهاد انتقال داد که این پیشنهاد مورد موافقت وی قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه با وزیر ورزش برای وصل شدن حقوق طلایی صحبت کردم، افزود: وی مدیری پرتلاش و متخصص است و قطعا از وجودش در بدنه اجرایی شهرستان استفاده خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره استعفای فرماندار اسدآباد در هفته گذشته نیز گفت: حمیدوند فرمانداری مردمی، پرتلاش و مجرب است و قطعا نظر ما ابقا و ادامه فعالیت ایشان در اسدآباد است.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی انتخاب فرمانداری جدید در دیارسیدجمال خسارات معنوی به همراه خواهد داشت چراکه سال ۹۸ سالی است که در آن انتخابات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم و ما، مایل به ابقای وی در شهر هستیم و پیگیری من از طریق استانداری نیز به خاطر این موضوع بوده است.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: فرماندار هر مدیری را که صلاح ببیند می‌تواند جابجا کند و در این زمینه نظر مشورتی از ما نیز گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: استعفای معاون فرماندار نیز تا این لحظه مورد موافقت قرار نگرفته و در صورت تأیید، جانشین وی توسط استاندار و همفکری فرماندار انتخاب خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظر ما انتخاب فردی بومی برای معاونت فرمانداری است چراکه اسدآباد دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات