امام جمعه اردبیل گفت: خداوند نماز جمعه را به عنوان شبکه اطلاع رسانی بزرگ و مستحکم در میان مسلمانان قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۹۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

نماز جمعه شبکه اطلاع‌رسانی بزرگ و مستحکم در میان مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به منظور انعکاس کیفی‌تر رویدادهای مناطق مختلف استان نشست هم اندیشی مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز اردبیل با امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه شهرستان‌های استان در مهمانسرای حوزه علمیه اردبیل برگزار شد.

امام جمعه اردبیل در این نشست با بیان اینکه خداوند نماز جمعه را به عنوان شبکه اطلاع رسانی بزرگ و مستحکم در میان مسلمانان قرار داده است، اظهار داشت: صدا و سیمای اردبیل در پوشش خطبه‌ها اهتمام ویژه داشته و در انعکاس مشکلات و مطالبات مردمی چشم و گوش اهالی استان است.

آیت‌الله سیدحسن عاملی بیان کرد: صدا و سیما همچون ائمه جمعه، نهادی مستقل از هر حزب و جناح و در خدمت مردم و ترویج مسائل اسلامی و فرهنگ ایرانی است.

وی افزود: صدا و سیما با استفاده از ظرفیت‌ها همواره در کنار اقشار ضعیف مردم بوده و با اطلاع‌رسانی‌های جامع و آگاهسازی‌ها و عمل به منویات مقام معظم رهبری، همیشه نقشه‌های دشمنان را برآب کرده است.

۶۰ درصد خبر‌های صدا و سیمای اردبیل رویداد‌های شهرستان‌هاست
نماز جمعه شبکه اطلاع‌رسانی بزرگ و مستحکم در میان مسلمانان است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این نشست تولید و پخش برنامه‌های مبتنی بر توسعه فرهنگ و اخلاق و عمل به شعار رونق تولید را از اهداف رسانه ملی برشمرد و گفت: همگرایی و همبستگی شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان، ما را در تهیه برنام‌های بانشاط و امیدآفرین بیش از پیش یاری خواهد کرد.

علی ملااحمدی با بیان اینکه بیش از 60 درصد خبرهای پخش شده از صدا و سیمای مرکز اردبیل، رویدادهای شهرستان‌ها را پوشش می‌دهد، افزود: در نخستین ماه سال به همت زحمتکشان حوزه خبر صدا و سیمای مرکز و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، خبرهای مهم و متعددی از شبکه‌های استانی و سراسری روی آنتن رفته است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات صدا و سیمای مرکز اردبیل، از تولید ده‌ها مستند از شهدا و مفاخر در شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: علیرغم تمام کاستی‌ها، هیچ وقت از نمایش قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی و ایران عقب نخواهیم نشست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل فرصت‌های حضور شهرستان‌ها در رسانه استانی را یکسان دانست و درباره تولید و پخش برنامه‌های ویژه ماه رمضان چه در شهرستان‌ها و چه از داخل استودیوهای صدا و سیما ابراز آمادگی کامل کرد.

در این نشست ائمه جماعت شهرستان‌های استان اردبیل با اشاره به برخی مطالبات مردمی، پیشنهادات و نکته نظرات خود را برای ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های مربوط به شهرستان‌ها بیان کردند.

ارسال نظرات