سید ساجد یعقوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با نهایی شدن تفاهم نامه پروژه‌های آموزش و پرورش در برنامه جامع سلامت استان اردبیل اقدامات سلامت محور در مدارس توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۳۲۰۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر امروز در جریان امضای تفاهم نامه پروژه‌های آموزش و پرورش در برنامه جامع سلامت استان اردبیل تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های نهایی شده در قالب تفاهم نامه سالانه حوزه اداره کل آموزش و پرورش، می‌توان به توسعه مدارس پویا، مداخلات در خصوص افزایش آگاهی دانش آموزان، مدیران و اولیا نسبت به بیماری‌های غیر واگیر و عوامل خطر آن و در نهایت توسعه اقدامات سلامت محور در تعامل با معاونت امور بهداشتی دانشگاه اشاره کرد.

وی افزود: در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مجری تدوین برنامه جامع سلامت استان با مسئولان آموزش و پرورش و معاونین مربوطه، برنامه مداخلات، پروژه‌ها و برآمده‌ای نهایی برنامه جامع سلامت استان در حوزه آموزش و پرورش از سوی مجری تدوین برنامه ارائه گردید و در ادامه مسائل مربوط به این موضوع مورد بحث و بررسی عملیاتی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید برنقش و جایگاه آموزش و پرورش در ترویج سبک زندگی سالم و ارتقای سواد سلامت، یادآور شد: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه آگاهی اجتماعی در زمینه سلامت فردی و اجتماعی است.

ارسال نظرات