خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان سمنان با صدور پیامی رحلت روحانی انقلابی و امام جمعه موقت سابق سمنان حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمدپناهی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان در پیامی ضمن تسلیت فقدان جبران ناپذیر عالم وارسته فقید سعید حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمدپناهی، از تلاش‌های آن مرحوم در سنگر نماز جمعه، حوزه و دانشگاه در طول عمر بابرکتشان تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

رسولُ الله (ص): (مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لاتُجبَرُ و ثُلمَةٌ لاتُسَدّ. ُ) مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه‌ای بسته ناشدنی است.

رحلت عالم وارسته و استاد برجسته حوزه علمیه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمدپناهی، موجب اندوه فراوان شد.

ایشان یکی از شخصیت‌های تاثیر گذار در عرصه‌های مختلف بودند که سال‌های متمادی از عمر با پر برکتشان را صرف حفاظت از فرهنگ ناب اسلامی و صیانت از آرمان‌های انقلاب کردند و در طول عمر با برکت خویش منشاء خدمات ارزشمندی در مسائل اجتماعی بودند.

فقدان این عالم ربانی و خدمات با ارزش ایشان در سنگر‌های نمازجمعه و حوزه و دانشگاه به نظام اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان ایشان را محضر حضرت، ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، علما و فضلای حوزه علمیه سمنان، شاگردان و دوستداران و به ویژه بیت آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن عالم جلیل القدر، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

محمد حسن رستمیان
مدیر حوزه علمیه استان سمنان

گفتنی است؛ مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمد پناهی برادر بزرگوار شهیدان والامقام سید جمال و طلبه شهید سید مهدی احمد پناهی، در سن ۵۶ سالگی پس از مدتی تحمل رنج بیماری عصر روز گذشته هفتم اردیبهشت ماه در بیمارستان کوثر سمنان به دیار باقی شتافت.

مدیریت حوزه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) مهدیشهر، امامت جمعه موقت شهر سمنان، ریاست ستاد نماز جمعه شهر سمنان و سال‌ها تدریس در حوزه و دانشگاه از جمله مسئولیت‌ها و فعالیت‌های فقید سعید حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمد پناهی بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها