فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه اسلام ستیزی برنامه اصلی دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: از فضای مجازی در ترویج گفتمان انقلابی و اسلامی و تبیین راه شهید مطهری نمی توان غافل ماند، این فضا با اتخاذ رویکردی مناسب و حساب شده بستر مناسبی برای اشاعه گفتار و منش شهید مطهری می‌تواند باشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۱۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

فضای مجازی با رویکردی حساب شده، بستر مناسبی برای ترویج راه شهید مطهری شودسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با گرامیداشت هفته عقیدتی به جهادگران این عرصه، گفت: اسلام شناسی و موقعیت شناسی، برخوداری از تفکری عمیق و ولایتمداری از ویژگی های بارز شهید مطهری است، او علامه‌ای توانمند و ضرورت شناس در یاری رساندن به اسلام و انقلاب بود که تمام عمر خود را وقف شناساندن اسلام حقیقی به اقشار مختلف مردم کرد.

وی با ابراز تأسف از پایین بودن سرانه مطالعه مفید در کشور، اظهار کرد: با این حال مطالعه آثار این شهید بزرگوار و شناساندن راه او از طرق مختلف از جمله تهیه و تدوین برشورها و پوستره و توزیع آن در بین آحاد مردم و نیز برگزاری نشست های بصیرتی برای شناساندن حرکت عمیق دینی و فرهنگی شهید مطهری، می تواند راهگشای بسیاری برای پاسخگویی به شبهات عقیدتی و مذهبی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: از فضای مجازی در ترویج گفتمان انقلابی و اسلامی و تبیین راه شهید مطهری نمی توان غافل ماند، این فضا با رویکردی مناسب و حساب شده حتی می تواند بستر مناسبی برای اشاعه گفتار و منش شهید مطهری باشد.

وی تصریح کرد: در طی سال ها پس از شهادت این عالم وارسته انقلابی، آن گونه که باید ابعاد شخصیتی او برای نسل جوان تبیین نشده است و به طور عمده تنها مراسم هایی در حد همان گرامیداشت سالروز شهادت بوده، در حالی که ترویج تفکر شهید مطهری در جامعه باید جاری و مستمر باشد، تا ثمره شیرینی برای هدایت عمومی به دنبال خود بیاورد.

سیاهوشی با تأکید بر اینکه استاد شهید مطهری را باید از مروجان اصلی اندیشه ناب اسلام و تفکر والای انقلابی در عصر حاضر دانست، عنوان کرد: امروز با توجه به هجمه های شوم و همه جانبه دشمنان، وظیفه سنگینی بر دوش تک تک ما گذاشته شده است و توجه به اندیشه شهید مطهری می تواند راهگشا و روزنه امیدی برای ایستادگی در برابر شبهه افکنی های خبیثانه دشمنان باشد.

وی تأکید کرد: در میان این همه ترویج اسلام ستیزی و ناهنجاری هایی که دشمنان ایجاد می کنند، رفتن به سمت مطالعه آثار ارزشمند شهید مطهری و اشاعه تفکر او برای استمرار اسلام ناب به طور قطع ثمرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات