فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) گفت: تبیین ارزش‌های اسلامی در رأس نیاز‌های جامعه قرار دارد و این مبانی را حتی در مراسم‌های عزاداری اهل بیت (ع) باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۴۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غلامرضا احمدی در همایش حکمت مطهر در جمع بسیجیان شهرستان فریمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایمان، تعهد، خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و پیوند با ولایت به راه پرصلابت خود در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ادامه می‌دهد.
 
وی افزود: باید هوشیاری خود را در مقابل فتنه انگیزی‌ها و دشمنی استکبار جهانی و منافقین روز به روز بیشتر کنیم تا حوادث تلخ دوران پس از رحلت نبی اکرم (ص) و غربت امام علی (ع) تکرار نشود چرا که اگر غفلت کنیم این وقایع تکرار خواهد شد.
 
وی گفت: تبیین ارزش‌های اسلامی در رأس نیاز‌های جامعه قرار دارد و این مبانی را حتی در مراسم‌های عزاداری اهل بیت (ع) باید به آن پرداخته شود.
 
فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید در مقابل سختی‌ها مقاوم باشیم و به مردم خدمت کنیم.
 
وی با شاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی جامعه به سوء مدیریت‌ها بر می‌گردد و تنها قسمت ناچیزی از آن به تحریم‌های دشمن مربوط می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها