خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پنجمین سالگرد شهدای گمنام هندیجان با اعلام برنامه هایی از جمله دعای کمیل، ایستگاه صلواتی ، سخنرانی ، مداحی و چاپ و نصب بنرشهدای گمنام در ناحیه سپاه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۴۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، محمدحسین عنانات مسئول هیات میثاق باشهدای هندیجان در یادمان شهدای گمنام اظهار داشت : سه شهدای گمنام والامقام هشت سال دفاع مقدس در۱۳اردیبهشت ماه سال ۹۳ بر دستان مردم ولایتمدار و بسیجیان،مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثار گر و رزمندگان اسلام تشییع و در پارک ۱۸ فروردین شهرستان هندیجان با شکوه خاصی خاکسپاری شد و شهر هندیجان معطر بنام شهدای گمنام شد.

وی افزود : از سال ۹۳ تا کنون با برنامه ریزی و هماهنگی با ناحیه سپاه مراسم سالگرد این شهدای والامقام با حضور تمام قشرهای مختلف مردمی و مسئولان و بسیجیان و خانواده های شهدا بر سرسه شهید گمنام برگزار می شود که همیشه مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفته است‌.

وی بابیان برگزاری پنجمین سالگرد شهدای گمنام شهرستان هندیجان گفت: یاد و نام شهداهیچ گام فراموش نخواهند شد و ماهر چه داریم از عنایات شهدا است ، همچنین در آستانه پنجمین سالگرد شهدای گمنام هندیجان قرار داریم که در روز پنج شنبه همین هفته با دعوت از عموم مردم ساعت ۹شب با برنامه های متنوع اجراء می شود.

عنانات مسئول هیات میثاق باشهدای هندیجان در یادمان شهدای گمنام عنوان کرد : در اجرای برنامه سالگرد شهدای گمنام هندیجان ناحیه مقاومت بسیج همانند سال های گذشته حضوری فعال و تاثیر گذاری دارد و پرسنل سپاه همکاری خوبی دراین باره با خادمان و هیات میثاق با شهدای هندیجان را دارند.

وی بااشاره به زنده نگه داشتن خاطرات شهدا برای نسل های کنونی بیان کرد : بهترین درس های آموزنده و خاطر ه انگیز همین برگزاری یادواره های شهدا و سالگرد شهدااست که می توان به عنوان بهترین الگوی مناسب به نسل های کنونی و آینده منتقل نمود که در روحیه جوانان تاثیر گذار و مفید است.

عنانات مسئول هیات میثاق باشهدای هندیجان تاکید کرد : حضور مردم در مراسمات شهدا و مخصوصا شهدای گمنام مثل همیشه چشم گیر است و دشمنان اسلام از حضور تاثیرگذار مردم و مسئولان و بسیجیان در هراس است و این حضورها در اصل یک نوع قدر دانی از حماسه های بی نظیر شهدا و خانواده‌های معظم شهدا است.

خادم یادمان شهدای گمنام هندیجان در ادامه اظهار داشت : امسال با یاری خداوند متعال و عنایات ویژه خود شهدای گمنام ، مراسم پنجمین سالگرد سه شهید گمنام بر سر مزارشان هر چه باشکوه تر برگزار خواهد شد که برای اجرای این مراسم از امام جمعه هندیجان به عنوان سخنران و خردمند از آبادان به عنوان مداح مراسم از دعوت شده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها