مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش تاکید کرد

برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی تفرش/ اندیشه های استاد مطهری سرلوحه کار تربیتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: شهید مطهری از جمله شخصیتهای شاخص علمی، دینی و فلسفی است. با بهره گیری از آثار این استاد شهید می توان در راستای تقویت پایه‌های انقلاب بهره گرفت.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش، حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در نشست خبری تشریح برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با اشاره به شخصیت شهید مطهری گفت: آثار کم نظیر شهید مطهری برگرفته از تعالیم دینی و بیانات اهل بیت(ع) در مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی است.

رجبی اظهار کرد: شهید مطهری از جمله شخصیتهای شاخص علمی، دینی و فلسفی است. با بهره گیری از آثار این استاد شهید می توان در راستای تقویت پایه‌های انقلاب بهره گرفت.

وی افزود: شهید مطهری عالم، معلم و استادی بود که توانست با ارائه معارف اسلامی و بهره گیری از تربیت اسلامی، شاگردان متعددی را تربیت و تحویل جامعه دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش به برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: گرامیداشت مقام شهید مطهری و تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی، دیدار با امام جمعه و همایش مشترک طلاب و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تفرش، برگزاری نشستهای سیاسی در پایگاههای مقاومت بسیج، برگزاری مسابقه کتاب، برگزاری مسابقات ورزشی، نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس، برگزاری اردوی ویژه مربیان عقیدتی، گلباران قبور مطهر شهدا، حضور کارکنان در نماز عبادی و سیاسی جمعه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات