نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید را مدیون تلاش‌های کارگران هستیم و کارگران نقش اصلی را در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و مسئولان امر نیز باید برای آرامش خاطر و رفاه کارگران بیش از پیش تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۲۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر در تبریز به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: نقدهای زیادی بر اقتصاد وارد است ولی علیرغم انتقادات  در کشور با وحدت  و مقاومت  دشمن را بالاخره شکست می‌دهیم.

وی  به نقش تعاونی‌ها در اقتصاد ایران و اهمیت آن ها اشاره و اظهارداشت: اقتصاد ایران طبق قانون اساسی بر سه پایه استوار است که یکی از این اصل‌ها تعاونی است. برای همین ضرورت دارد که تعاونی‌ها تقویت شوند.

سعیدی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و تلاش دولت ترامپ برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران گفت: دشمنان به صورت یک طرفه تحریم می‌کنند و فشار وارد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در داخل کشور تصمیماتی برای مقابله با تهدیدات دشمن و تبدیل به فرصت گرفته شده که در آینده نزدیک ثمرات آن دیده می‌شود، گفت: اقدامات کاخ سفید به فواره‌ای شبیه است که در نقطه صعود قبل از سقوط است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها