محمد علی طالبی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با اشاره به شعار امسال که رونق تولیداست، گفت: سال رونق تولید باید سال پرشتابی برای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۳۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با اشاره به شعار امسال که رونق تولیداست، اظهار داشت: سال رونق تولید باید سال پرشتابی برای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باشد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌های عضو کارگروه و بانک‌ها باید برای بهبود وضعیت کسب و کار و رونق تولید برنامه ریزی کرده و آن را به کارگروه ارائه دهند.
طالبی با اشاره به ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها افزود: بانک‌ها باید مناطقی را که از تسهیلات بانکی کمتر برخوردار می‌شوند مورد توجه قرار داده تا تمامی نقاط جغرافیایی استان در گرفتن تسهیلات مشکلی نداشته باشند.
استاندار یزد تاکید کرد: در زمینه اشتغال باید راه اندازی ظرفیت‌های خالی در شاخه‌های اقتصادی را مد نظر قرار داده و بخش‌هایی که قابلیت فعال شدن دارند با کمک دستگاه‌های مختلف راه اندازی کرد.
وی بیان کرد: باید از دادن تسهیلات به بخش‌هاییکه موجب افزایش مهاجرت، مغایرت با مسائل زیست محیطی، عدم افزایش اشتغال و نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های استان شده خودداری شود.
طالبی تصریح کرد: با جمع‌آوری راهبرد‌ها و ارائه آن به کارگروه تسهیل و رفع موانع رونق تولید و نیز تصویب آنها، بخش‌های راکد که قابلیت فعال شدن دارند، به کار گرفته شوند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات