دبیر کمیته دانشجویی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان، گفت: در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه، اجلاسیه شهدای دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۴۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  توحید رستمی فر  در جمع خبرنگاران و رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اجلاسیه شهدای دانشجویی روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه ۹۸ در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی گفت: توسعه فرهنگ دفاع مقدس و ارائه الگوی این فرهنگ به جوانان بالاخص دانشجویان، ایجاد ظرفیت قشر دانشجویی در مقابله با جنگ نرم، توسعه فرهنگ ایثار و روحیه‌ی انقلابی از اهداف برگزاری این اجلاسیه می‌باشد.

وی افزود: در راستای اجلاسیه شهدای دانشجو بیش از ۳۰ برنامه برگزار شده وروز سه شنبه از خانواده ۸ شهید دانشجوی استان تجلیل بعمل می‌آید. وی افزود: شهیدان حیدر عزیزی، فریدون تعریف، اکبر عرب زاده، منوچهر سعیدی، جواد کاکه جانی، حبیب الله عبدالملکی، مسلم جلالی زاده و محمد علی حق وردی ۸ شهید دانشجویی هستند که از خانواده‌های آن‌ها تجلیل می‌شود.

رستمی فر به برنامه‌های برگزاری این اجلاسیه اشاره کرد و عنوان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان شهید تعریف، رونمایی از کتاب کردستان من (زندگینامه شهید فریدون تعریف) و چاپ ۲ هزار جلد از این کتاب، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب مبنی بر گفته‌های مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب از جمله برنامه‌هایی است که در راستای این اجلاسیه برگزار می‌شود.

دبیر کمیته دانشجویی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان، از رونمایی تندیس شهید فریدون تعریف در محوطه دانشگاه کردستان و در روز اجلاسیه خبر داد و گفت: همچنین در این روز بلوار دانشگاه پیام نور سنندج به اسم بلوار شهدای دانشجو نامگذاری می‌شود.

وی در پایان گفت: شهیدان با نثار جان خود امنیت و آرامش و رشد و تعالی را برای ما به ارمغان آوردند که امیدواریم ما در این راستا بتوانیم پاسداران و میراث داران خوبی برای این فداکاری‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات