سید ساجد یعقوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء در اردبیل احداث می‌شود تا عملیات عمرانی این پروژه هر چه سریعتر آغاز شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۵۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
قدرت اخوان اکبری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس شهرستان نیر اظهار داشت: بیمارستان یک هزار تختخوابی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء در اردبیل احداث می‌شود تا عملیات عمرانی این پروژه هر چه سریعتر آغاز شود و در این زمینه قرارداد منعقد شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته سلامت امسال تاکنون پروژه‌های تکمیلی در حال افتتاح است که تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و به زودی کار‌های اجرایی این پروژه آغاز می‌شود و بیش از ۴۶۴ خانه بهداشت و ۶۶ پایگاه بهداشتی در سطح استان به ارائه خدمات طرح غربالگری، خطرسنجی بیماری‌های قلبی و عروقی برای افراد بالای ۳۰ سال و سرطان‌ها می‌پردازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تاکنون به مناسبت هفته سلامت امسال تاکنون پروژه‌های تکمیلی در حال افتتاح است که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه‌های عمرانی و خدمات درمانی اشاره کرد که برای توسعه حوزه درمانی استان بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم با تلاش همدیگر در این زمینه به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

اخوان اکبری تصریح کرد: ۸ تخت تحت نظر برای بیماران برادر و خواهر در این پایگاه پیش بینی شده و خدمات درمانی، داخلی، اطفال و زنان و زایمان نیز در نظر گرفته شده و راه اندازی بخش اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی با سه هزار مترمربع مساحت و ۹۷ تخت از برنامه‌های اساسی این مجموعه است.

پایگاه اورژانس شهرستان نیر همزمان با هفته سلامت با زیر بنای ۳۸۰ متر مربع و اعتبار ۸ میلیارد ریال افتتاح و راه اندازی شده و این پروژه از سال ۹۳ شروع شده و با اعتبار تخصیصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به سرانجام رسید و مردم شهرستان نیر می‌توانند از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات