خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب به زودی جایگزین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر و نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، در روزهای اخیر رسانه‌های مجازی خبر از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر از نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج داده ‌بودند که بازتاب ها و واکنش هایی را هم به همراه داشت.

یک منبع آگاه با تایید خبر استعفای نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، به خبرنگار «حوزه» گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب به زودی جایگزین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب متولد ۱۳۳۶ در شهرضای اصفهان، چند سال نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشورعربستان و مسئولیت امور روحانیون حج و زیارت را بر عهده داشته ‌است.

او هم اکنون عهده‌دار مسئولیت دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور است.

شنیده ها حاکی از آن است که به زودی مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حججاج ایرانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر روز جمعه در حاشیه همایش متمرکز آموزشی - توجیهی زائران حج استان تهران، در پاسخ به این سؤال که آیا مطالب مطرح شده در باره استعفای شما صحت دارد؟ گفته بود که حدود 38 سال است در حوزه حج و زیارت فعالیت می کنم و حدود 10 سال است که نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی هستم. مدت سه سال است که از رهبر معظم انقلاب خواهش کرده ام تا فرد دیگری را برای این سمت در نظر بگیرند. تا امروز انجام وظیفه کرده ام و تا زمانی که نظر مقام معظم رهبری باشد دراین سمت باقی خواهم ماند و اگر همین فردا هم اطلاع بدهند، خوشحال می‌شوم.

 

ارسال نظرات