خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با خانواده تنها قربانی سیل شوشتر

سردار اکبری فرمانده سپاه استان با تنها خانواده قربانی سیل شوشتر دیدار و از آنان دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری سردار اکبری به همراه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با خانواده مرحوم حسین نیسی زاده دیدار و ایشان همدردی نمود.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این دیدار گفت: این حادثه که تنها فرزند ذکور خانواده ی شما که سال ها پیش نیز پدر خانواده را از دست دادید برای ما بسیار تلخ و نگران کننده است.

سردار اکبری اظهار کرد: خدا را شاکریم که به محض اطلاع از غرق شدن شدن این جوان ناکام مقدمات حضور تیم غواص سپاه فراهم و در نهایت پیکر این عزیز سفر کرده پیدا شد.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار نیسی زاده فرمانده سپاه ناحیه شوشتر در این دیدار گفت: خوشبختانه با پیگیری های سردار اکبری پیکر این جوان ۱۷ ساله پیدا شد و به این سبب از بسیاری از نگرانی های تنها خانواده قربانی جانی سیل شوشتر کاسته شد.

سرهنگ نیسی زاده افزود: امروز هم شاهد هستیم که فرمانده و مسئولین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با این خانواده داغدار دیدار و با تهیه اقلامی به ارزش ۷۰میلیون ریال مرهمی بر درد این خانواده نیازمند گشتند.

گفتنی است مرحوم حسین نیسی تنها فرزند ذکور خانواده در هنگام اوج میزان آب در زمین های کشاورزی برای نجات تنها دام( گاو میش) از غرق شدن درون آب رفت و متأسفانه با غرق شدن در آب تنها قربانی جانی سیل شوشتر شد.روحش شاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار