خبرهای داغ:
ساعت ۴:۲۵ صبح امروز ماموران انتظامی به یک نفر که در حال تردد در یکی از محله‌های شهر بود مشکوک شدند و دستور ایست دادند، در این اتفاق ماموران متهم را شناسایی کردند، اما قاتل برای فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۷۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده قاتل حجت الاسلام مصطفی قاسمی، روحانی همدانی اظهار کرد: روز گذشته قاتل جلوی درب مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی با تیراندازی به سمت یک روحانی او را به قتل می‌رساند.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع‌رسانی این موضوع به 110 بلافاصله نیروهای پلیس در محل حاضر می‌شوند، افزود: بلافاصله دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی پس از گذشت لحظاتی، قاتل شناسایی و تلاش ماموران برای دستگیری متهم آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: کارآگاهان پلیس با پیگیری های مستمر و برنامه ریزی های انجام شده مناطق مختلفی را تحت نظارت و کنترل نامحسوس خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به وضعیت خاص این جانی، سرانجام در ساعت 4:25 بامداد امروز متهم توسط واحد عملیاتی یگان امداد شهرستان همدان در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی شد که وی به محض مشاهده ماموران پلیس اقدام به تیر اندازی می کند .

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تیراندازی از سوی قاتل با یک سلاح کلاشینکف انجام شد که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود، افزود: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل متواری که حدود 20 دقیقه طول کشید سرانجام قاتل به هلاکت رسید.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: در جریان این درگیری دو نفر از مأموران ما زخمی شدند که یکی از سربازان وظیفه در قسمت بازوی سمت راست و  یک درجه دار انتظامی همدان هم در قسمت پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مصدومان در بیمارستان بعثت بستری شدند، اظهار کرد: از آن جا که جراحات سطحی است، حال عمومی آنها خوب و رو به بهبود است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه قاتل در کمتر از 24 ساعت به سزای اعمال خود رسید، افزود: پلیس با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند و می خواهند با رفتار خود امنیت شهروندان را خدشه دار کنند با تمام توان برخورد می کند

وی با بیان اینکه پس از کشته شدن قاتل، ماموران علاوه بر سلاح کلاشینکف چند خشاب پر از فشنگ کشف کردند، تاکید کرد: مجرم دارای سوابق کیفری بسیاری بوده ضمن اینکه قبلا نیز در زندان بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه قاتل با حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، روحانی همدانی در یک محله زندگی می‌کردند، در خصوص انگیزه قاتل گفت: در حال بررسی  و کشف حقیقت و انگیزه های قاتل هستیم.

دستگیری چهار نفر از همدستان قاتل

سردار کامرانی‌صالح درباره انتشار تصاویر قاتل همراه با اسحله در اینستاگرام نیز گفت: مجرم بعد از ارتکاب جرم و دستگیری همدستانش توسط پلیس، اقدام به اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی و انتشار تصاویر همراه با اسلحه در این فضا کرده بود.

وی با بیان اینکه پلیس فتا اشراف کاملی به فضای مجازی دارد، اظهار کرد: پیش از درگیری با قاتل چهار نفر از همدستان او را نیز شناسایی و دستگیر کردیم که در اختیار مراجع قضایی هستند.

فیلم: جزئیات پرونده طلبه همدانی از زبان فرمانده انتظامی همدان

ارسال نظرات