خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه آنگونه که شایسته شهید مطهری است به ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته نشده است، گفت: اگر بخواهیم قطار انقلاب پیش روی داشته باشد همچون گذشته و متوقف نشود باید تفکر انقلابی تفویت شود تا به انقلاب آسیب نرسد.
کد خبر: ۹۱۳۲۲۷۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

پیش روی قطار انقلاب نیازمند تقویت تفکر انقلابی استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته معلم و عقیدتی در سپاه با اشاره به بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری اظهار داشت: ایشان دین شناس، بصیر و دشمن‌شناس بود و در عرصه‌های مختلف و متنوع علمی فعالیت داشت.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های ایشان زمان‌شناسی بود، افزود: ایشان در دوران ورود جریانات انحرافی در دانشگاه‌ها با بصیرت خود به طور جدی به مبارزه با جریانات انحرافی پرداخت و در این مسیر تا پای جان مقاومت و ایستادگی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر ترویج اندیشه شهید مطهری در جامعه افزود: در برنامه‌های آموزشی و تربیتی در تمام مقاطع آموزشی از سطوح ابتدایی گرفته تا سطوح دانشگاهی باید اندیشه‌های شهید مطهری و آثار او آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه آنگونه که شایسته شهید مطهری است به ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته نشده است، گفت: اگر بخواهیم قطار انقلاب پیش روی داشته باشد همچون گذشته و متوقف نشود باید تفکر انقلابی تفویت شود تا به انقلاب آسیب نرسد در غیر این صورت ممکن است انقلاب دچار انحراف و آسیب شود آنچنان آسیبی که که هیچ وقت جبران نشود.

شیرزادی اظهار داشت: با روشنگری و جلوگیری از تحریف انقلاب و حضرت امام(ره) و شهدای شاخصی همچون شهید مطهری و پرهیز از روحیه اشرافیگری می‌توانیم به اهداف انقلاب دست یابیم.

وی ادامه داد: اگر مدیری جهت‌گیری مدیریتی او در راستای خدمت به مردم نباشد و به فکر رضایت سرمایه‌داران بی درد و بیگانگان باشد نه تنها به انقلاب و جامعه خدمتی نکرده بلکه آسیب نیز رسانده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: تمام تلاش جبهه استکبار این است که مدیر انقلابی سرکار نباشد تابتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات