مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان:
۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد گرانمایه، علامه شهید مرتضی مطهری است، که به عنوان هفته معلم در آموزش پرورش و هفته‌ی عقیدتی سیاسی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۰۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حمیدرضا حاج نوروزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد گرانمایه علامه شهید مرتضی مطهری است، که به عنوان هفته معلم درآموزش پرورش و هفته‌ی عقیدتی سیاسی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی در ادامه ضمن عرض تبریک این هفته به آموزگاران و معلمان در آموزش و پرورش و مربیان در سپاه وبسیج، تصریح کرد: نقطه‌ی مشترک معلمان و مربیان، آموزش و پرورش است، که این دو گروه با آموزش و پرورش در حقیقت مرزبانان اندیشه و مرزبانان جغرافیای کشور خودمان را تربیت میکنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت:اگر بخواهیم یک نیروی مسلح به معنای واقعی کلمه سلحشور داشته باشیم، مستلزم یک اعتقاد و یک باور و یک عقیده‌ی مستحکم است و اگر این اعتقاد هر چقدر قویترباشد، روحیه جهاد و ایثارگری و دلیری همان اندازه پر فروغترخواهد بود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات