پالایشگاه تبریز تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تبریز گفت: پالایشگاه تبریز، با تلاش و اهتمام مدیران و کارکنان زحمتکش، در راستای تحقق آرمان و استراتژی های بلندمدت ، موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۳۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، ابولفضل غالب  در حاشیه همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از بین بیش از 150 واحد متقاضی، 49 واحد به عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب شدند که پالایشگاه تبریز موفق به کسب تندیس این همایش شد.
وی افزود: داشتن پروانه ساخت و پروانه کاربرد علامت استاندارد محصولات، قیمت مناسب، کیفیت بالای محصول، فعالیت های نظام مند عرضه و فروش، برآورده سازی الزامات و قوانین ملی و بین المللی، اطلاع ‌رسانی مناسب درباره مشخصه های کیفی و قیمت محصولات، داشتن نظام افزایش میزان رضایت و رسیدگی  به شکایات و نظرات مصرف‌کنندگان و نداشتن تخلف اقتصادی اثبات شده در مراجع ذیصلاح از جمله شاخص های انتخاب واحدهای نمونه و شرایط کسب گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان است.
غالب اضافه کرد: پالایشگاه تبریز با داشتن گواهینامه ها و استانداردهای روز جهانی توانسته است با تنوع بخشی محصولات تا ۴۶ نوع محصول، ارتقای کیفیت و ارزش افزوده محصولات و آماده نمودن آن ها جهت ورود به بازارهای جهانی گامی بزرگ در تحقق استراتژی های خود به خصوص در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی؛ حفاظت از محیط زیست، مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان بردارد.
مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تبریز گفت: این پالایشگاه دارای گواهینامه های سیستمهای مدیریتی از جمله ISO9001, ISO14001, OHSAS18001, ISO50001، HSE MS , IMS و همچنین گواهینامه استانداردهای محصولات می باشد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار