مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب در خصوص گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: هفته عقیدتی سیاسی، هفتۀ احیا و گسترش تفکر دینی، انقلابی و فرهنگ اسلامی در جامعه است که بمناسبت سالروز شهادت علامه شهید مطهری (ره) بدین نام نامگذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۳۲۳۵۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شهید مطهری الگویی برای تمام مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه  است چراکه اندیشه های شهید علامه مطهری مختص به یک زمان یا دوره تاریخی خاص نیست، بلکه اندیشه های این شهید بزرگوار هم برای عصری که زندگی می کرد و هم برای آیندگان قابل فهم، استفاده و راهگشاست.

وی ادامه داد: شهید مطهری فردی اندیشه ساز بود که همواره جلوتر از زمان خویش حرکت می نمود و معرفی و مطالعه آثار این شهید بزرگوار تاثیرات بسیار خوبی در تحکیم آموزه های اعتقادی جامعه دارد بخصوص در این برهه زمانی که هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اصول و ارزش های اسلامی بیشتر شده و نفوذی که دشمن دنبال می کند در حقیقت همان تاثیرگذاری بر افکار و عقاید جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان است که از وظایف اصلی مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه مقابله با هجمه فرهنگی و شبهه افکنی دشمنان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام ممی زاده اضافه کرد: ترویج مبانی سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه عظیم بسیجیان و تحکیم ساختار سازمانی و سلامت معنوی سپاه و بسیج نیز از وظایف اصلی مجموعه عقیدتی سیاسی است.

وی  برگزاری همایش مطهر،  تجلیل از مربیان و اساتید، برگزاری جلسات پاسخ به شبهات عقیدتی و سیاسی، دیدار با اساتید و خانواده های شهدای معلم را از اهم برنامه های سپاه بناب نام برد.

ارسال نظرات