فرمانده حوزه بسیج کارگری سیدالشهدا سپاه ناحیه اراک:
فرمانده حوزه بسیج کارگری سیدالشهدا سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی رتبه سوم خدمت رسانی به مناطق سیل زده را کسب کرده است، بیان داشت: یکی از  موثرترین قشرهای بسیج، کارگران زحمتکش بودند که در امر خدمت رسانی به مناطق خوش درخشیدند و با جان و دل پای کار آمدند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۱۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار ابراهیمی فرمانده حوزه بسیج کارگری سیدالشهدا سپاه ناحیه اراک در مراسم روز قشر بسیج کارگری با اشاره نامگذاری امسال تحت عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: حوزه کار و کارگری با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی و شهر اراک بسیار مهم و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه باید همواره در راستای تحقق شعار سال گام های بلند و موثری برداشته شود، افزود: می طلبد برنامه هایی بلند مدت برای حفظ دستاوردهای صنعتی استان داشته باشیم و به عنوان فعالان صنعتی و کارگری باید به عنوان سربازان صنعت استان نقش آفرینی کنیم.

فرمانده حوزه بسیج کارگری سیدالشهدا سپاه ناحیه اراک با اشاره به خدمت رسانی بسیجیان اراکی در مناطق سیل زده گفت: در سیل اخیر بسیجیان کارگر با جمع آوری کمک های مالی و خدمت رسانی در مناطق سیل زده در این زمینه نقش‌آفرینی کردند.

سرهنگ پاسدار ابراهیمی با بیان اینکه استان مرکزی رتبه سوم خدمت رسانی به مناطق سیل زده را کسب کرده است، بیان داشت: یکی از  موثرترین قشرهای بسیج، کارگران زحمتکش بودند که در امر خدمت رسانی به مناطق خوش درخشیدند و با جان و دل پای کار آمدند.

فرمانده حوزه بسیج کارگری سیدالشهدا سپاه ناحیه اراک با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان و نقش آفرینی موثر در این شرایط تأکید کرد: استان مرکزی نیاز دارد که امسال با هم افزایی بین واحدهای تولیدی و حمایت های مسئولین به پیشرفت های بیشتری در جهت تحقق شعار سال و خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات شایسته مدیران صنعتی و دولتی برای احیاء کارخانه های تعطیل شده، خاطرنشان کرد: استان مرکزی از نظر احیاء و راه اندازی مجدد شرکت های تعطیل شده در کشور جزو برترین استان هاست و امید داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات