خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی گفت: در اجرای قانون بودجه سال 1397 کل کشور، سه هزار و 400 میلیارد ریال برای طرح های مهم این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۳۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان، داود بهبودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح های مشمول تخصیص اعتبارات اظهار داشت: این طرح ها بیشتر در حوزه‌های ریلی، راه‌‌سازی، تأمین آب و ساخت سد بوده و نقش مهمی در توسعه اقتصادی و افزایش رفاه مردم در این استان دارند.
وی اعتبار تامین شده به محور راه‌آهن میانه – تبریز را 1300 میلیارد ریال، آزادراه تبریز – ارومیه 950 میلیارد ریال آزادراه تبریز – بازرگان 330 میلیارد ریال، آزادراه تبریز – زنجان 140 میلیارد ریال و آزادراه تبریز – شهر سهند 279 میلیارد ریال، ساختمان سد کلقان210 میلیارد ریال، ساختمان سد سهند 1.474 میلیارد ریال و سد پیغام چای 90 میلیارد ریال عنوان کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی بیان کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی از طریق مهار آب‌های سطحی و مشترک مرزی با توجه به شرایط خشکسالی که چندین سال گریبانگیر استان بوده است، می‌تواند در رونق کشاورزی و رفاه اجتماعی نقش به‌ سزائی ایفا کند.
بهبودی اعلام کرد: اجرای طرح های ریلی و آزادراه‌ها که از دغدغه‌های مهم مسئولان استان بوده است، با اعتبارات تخصیص یافته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ و نقش بارزی در شکوفائی اقتصاد و اتصال مبادی تجاری ایفا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها