فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از کارگران ایرانی به عنوان افسران جبهه تولید و اقتصاد نام برد و گفت: خلاقیت ، ابتکار، انگیزه و فکر جوانان ایرانی موجب هراس در دشمنان شده است.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم تجلیل از مقام کار و کارگر در یک مجموعه صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: در بازدید از مجموعه های بزرگ تولیدی و صنعتی مانند آنچه کهاکنوندر شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارند، به خوبی درمی یابیم که حرکت جوانان ایرانی رو به جلو است .

 

وی اظهار داشت: امروز کشور ظرفیت ها و توانمندی‌های زیادی دارد که نمونه آن در فرآیندی عمل کردن ، بهره‌وری خوب ، ارزش افزوده بالا و حرکت به جلو برخی صنایع بزرگ در ساوجبلاغ می توان دید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا گفت: ترس آنها از کشور ایران به دلیل وجود مجموعه های اینچنینی و جوانان با فکر، انگیزه، خلاق و مبتکر کشورمان است و می‌دانند ما ظرفیت داریم و می توانیم استفاده کنیم و مانند عربستان نیستیم که فقط پول داشته باشیم.

سردار مولایی بیان داشت: امروز چندین فاز عسلویه توسط بچه های سپاه و بسیج اداره می‌شود و مقتدرانه در بحث صنعت و پیشرفت کشور تلاش می کنند.

وی در ادامه به نگاه سیاستمداران و اندیشمندان غرب به نظام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: غربی ها بر این باور رسیده اند که نیرویی عظیم از این نظام حمایت می کندو آن چیزی به جز حمایت الهی نیست و دشمن همواره به دنبال منحرف و متوقف کردن کشور است.

مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر در این مراسم گفت: نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و ما تمام توان و تلاش خود را معطوف به این شعار کرده‌ایم تا در این جبهه اقتصادی بزرگ پیروز‌مندانه خارج شویم.

محسن امینی گفت: درسال 98 پروژه های را در دست اجرا داریم که تحول بزرگی را در منطقه در حوزه اقتصادی ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: ما سربازان عرصه تولید هستیم و به تعهدات خود پایبند بوده و به آنچه می گوییم به درستی عمل می کنیم.

 امینی افزود: دانش آموزان سرمایه های آینده صنعتی هستند و امیدواریم همگی از راههای مختلف در بحث آموزش به دانش آموزان آنها را به این باور برسانیم که ایرانی قادر است تولید کند و بهترین باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها