معاون شرکت های صنعتی استان مرکزی:

آموزش مفید واحدهای تولیدی از مولفه های رونق تولید است/ لزوم توجه به صادرات شرکت های صنعتی برای ارزآوری

معاون شرکت های صنعتی استان مرکزی صادرات را از مهمترین مولفه های رونق تولید دانست و گفت: در حوزه کار و کارگری آموزش خوب می تواند به کاهش حوادث بیانجامد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۳۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اصغر ذوالفقاری معاون شرکت های صنعتی استان مرکزی در مراسم روز قشر بسیج کارگری با اشاره به اینکه این شرکت وظیفه مهمی در حمایت از واحدهای تولیدی و شرکت های صنعتی دارد، گفت: مهمترین مأموریتی که این شرکت در جهت پشتیبانی انجام می دهد، ایجاد زیرساخت های لازم و بهره وری بیشتر از شرکت ها و شهرک ها است.

وی با بیان اینکه شعار رونق تولید مسئولیت مهمی بر گردن شرکت های صنعتی و تولیدی گذاشته است، افزود: توجه به مولفه های رونق تولید توسط این مجموعه در دستور کار قرار گرفته و مطالعات گسترده ای برای آن انجام می شود.

معاون شرکت های صنعتی استان مرکزی با اشاره به خدمات مشاوره ای شرکت های صنعتی بیان داشت: 40 واحد مشاوره ای جهت ارائه خدمات نرم افزاری به مراکز تولیدی تأسیس شده که از مهمترین خدمات نرم افزاری ایجاد کلینیک های صنعتی است که در مباحث تخصصی تولید، انرژی، توسعه و بهره وری خدمات موثری ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه توسعه خوشه ای و به هم رسانی واحدهای صنعتی از جمله خدمات دیگر این شرکت محسوب می شود، عنوان کرد: مطالعات زیادی در این راستا انجام شده که در آینده ای نزدیک توسعه خوشه گل و گیاه در استان مرکزی رقم می خورد.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه آموزش از مهمترین مولفه های فعالیت های صنعتی است، افزود: در حوزه کار و کارگری آموزش خوب می تواند به کاهش حوادث بیانجامد، این شرکت در سه حوزه مهارتی، مدیریتی و کارگری جهت کارکرد مناسب تر، فعالیت های موثری انجام می دهد.

وی صادرات را از مهمترین مولفه های رونق تولید دانست و گفت: صادرات از مهمترین مسائل رونق تولید و ارز آوری برای کشور محسوب می شود که در حمایت شرکت های مربوطه کارهایی در حال انجام است.

معاون شرکت های صنعتی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه های استانی و کشوری برای رونق بازار واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های مهم این شرکت است.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات