رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور در اجلاسیه شهدای کارگری ، شهدای کارگری را متمایز از شهدای سایر اقشار توصیف کرد و گفت: حضور اثرگذار کارگران در کارگاهها و جبهه های نبرد نشان داد که این قشر زحمتکش برای دفاع همه جانبه و شهادت در راه نظام آمادگی کامل و داوطلبانه دارند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۴۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار احمد حق طلب ، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سپاه و بسیج کشور در اجلاسیه شهدای کارگری که صبح امروز در سنندج برگزار شد شهدای کارگری را متمایز از شهدای سایر اقشار توصیف کرد و گفت: حضور اثرگذار کارگران در کارگاهها و جبهه های نبرد نشان داد که این قشر زحمتکش برای دفاع همه جانبه و شهادت در راه نظام آمادگی کامل و داوطلبانه دارند.

وی جنگ امروز را نیز نبرد در میدان های اقتصاد و تولید ذکر کرد و افزود: شعار رونق تولید نشان می دهد که تولید بحث اصلی کشور و ثمره تلاش کارگران است.

سردار حق طلب در این راستا مسئولیت مسولان را در قبال کارگران خطیر دانست و گفت: باید در خدمت کردن به قشر کارگران و زمینه سازی فضای تولید برای آنان، همت مضاعف داشته باشند.


وی ادامه داد: در جبهه های جنگ چند جلوه از حضور خالصانه کارگران را شاهد بودیم، در خط مقدم همچون بقیه رزمندگان جهت دفاع از اسلام و کشورمان خالصانه جنگیدند و به شهادت رسیدند، بخش دیگری از کارگران پشتیبان جبهه ها در جنگ بود و بخش دیگری هم در جهت تولید و تامین نیازهای مردم ما تلاش و مجاهدت کردند.


سردار حق طلب با بیان اینکه تولید ثمره کار کارگران است، اظهار داشت: مسوولین باید به قشر کارگر توجه خاصی داشته باشند چرا که وقتی مقام معظم رهبری شعار رونق تولید را دارند یعنی آنچه در صدر کارهاست رونق و بحث تولید است .

وی گفت: دشمنان می خواهند بگویند که همه گزینه ها روی میز است و ما را از آن بترسانند در حالی که ما می گوییم در دوران دفاع مقدس تمام گزینه های روی میز را اعمال کردید اما شکست خوردید و امروز هم نمی توانید هیچ کاری انجام دهید و شکست خواهید خورد.

به گفته ی سردار حق طلب، رمز پیروزی در دفاع مقدس متکی بر جهاد، ایثار و همدلی و پشتیبانی مردم بود .

وی در پایان گفت: اگر از درون با هم متحد و دست همبستگی به هم دهیم و اگر قدرت سخت و نرم خود را بشناسیم مسلما با اعتماد به وعده های الهی همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

جمهوری اسلامی ایران امروز به پیشرفته ترین تجهیزات دفاعی و نظامی مجهز است و سپاه پاسداران در اوج اقتدار است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور به جنگ نابرابر هشت ساله ایران و عراق اشاره کرد و گفت: در حالی که بیش از ۴۰ کشور جهان در آن زمان انواع کمک ها و تجهیزات نظامی را در اختیار رژیم بعث قرار داده بودند از طرف دیگر منافقین نیز اطلاعات و نقشه های نظامی را در اختیار صدام قرار می دادند، جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و با تکیه بر رزمندگان جبهه های نبرد حق علیه باطل توانست با افتخار و سربلندی در این جنگ نابرابر پیروز شود.

وی رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری را رمز بزرگ پیروزی در برابر دشمنان دانست و افزود: اگرچه امروز امریکا در کمال بی شرمی سپاه پاسداران را تروریست معرفی کرده است اما این اقدام که در حد یک شعار باقی مانده، باعث انسجام بیشتر کشور در مقابل دشمنی آمریکا و همفکرانش شد.

سردار حق طلب خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با پیشرفته ترین تجهیزات دفاعی و نظامی مجهز است و سپاه پاسداران هم در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته است.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات