خبرهای داغ:

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در قم برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، صبح امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد، سی و هفتمین سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، امروز به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دبیر ستاد، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره عملیات بیت المقدس و شهدای فتح عظیم خرمشهر، حضور پرشور نیرو‌های مسلح در کنار مردم در جریان سیل اخیر را یادآور عزم همگانی برای شکست دشمن در حماسه‌هایی، چون سوم خرداد سال ۶۱ دانست.

وی گفت: برنامه‌های ویژه سالروز فتح خرمشهر با عنوان «ما پیروزیم» از روز چهارشنبه اول خرداد تا روز جمعه سوم خرداد ۹۸ در سراسر استان اجرا می‌شود و در ادامه آن روز شنبه چهارم خرداد نیز به گرامیداشت حماسه مقاومت و پیروزی مردم دزفول در دفاع مقدس اختصاص دارد.

در جلسه مذکور، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح به تشریح برنامه‌های عملی خود برای گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر حماسه سوم خرداد پرداختند.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، فضاسازی شهری، غبارروبی مزار شهدا، حضور پرشور در نماز جمعه، برگزاری محافل قرآنی، شب احیا، شب شعر و یادواره‌ها بخشی از برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و سالروز فتح خرمشهر بود.
ارسال نظرات