صبح امروز رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از غرفه انتشارات روایت فتح بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۶۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج، صبح امروز رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از غرفه انتشارات روایت فتح بازدید کردند.

در غرفه انتشارات روایت فتح کتاب «کعبه بوی بهشت می‌دهد» که روایتی از زندگی بانوی اهل تسنن گلستانی که در جریان حادثه منا به شهادت رسید را روایت می‌کند به معظم له تقدیم شد. همچنین ایشان پس از آشنایی با کتاب «جای پای فرهاد» که درباره یکی از شهدای زرتشتی دفاع مقدس منتشر شده، از تولید آن تقدیر کردند.

انتشارات روایت فتح با 200 عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر شده است. «دل من هیچ»، «تو تمام نمی شوی» ، «ناگرا»،«آخر شهید می شوی» جز جدیدی ترین عناوین این انتشارات است.همچنین مجموعه کتاب های عکاسان جنگ مانند علی فریدونی، سعید صادقی، اباصلت بیات، احمد علیزاده نوحی،سعید صادقی و.... از جمله کتاب های شاخص انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس است .این انجمن همانند چند سال اخیر، امسال نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور فعال دارد و آماده است تا جدیدترین محصولات خود را مانند کتاب عکس محمدحسین حیدری، به مخاطبانش عرضه کند.

غرفه انتشارات روایت فتح در راهرو 11/1 و انتشارات ساقی در راهرو 21 و انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در راهرو 28 ناشران عمومی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار دارند.

ارسال نظرات