مربیان عقیدتی سپاه در لرستان تجلیل می شوند

معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت:به مناسبت هفته عقیدتی 35 نفر از مربیان، مدیران و فراگیران نمونه سال 97 تجلیل می شوند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

حجت الاسلام محسن رمضانی، معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ماه سراسر برکت رمضان اظهارداشت: برنامه های معاونت عقیدتی در راستای تعمیق معنویت در سپاه است که از فرامین مهم مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به اینکه تعمیق معنویت به صورت فردی، پاسداران و خانوادگی است، افزود: برنامه تعمیق معنویت در شهر مشهد، قم و سطح استان با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.

 

معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: تعمیق معنویت بسیجیان به صورت مجردی برای بسیجیان تا سطح پایگاه، خانواده‌های پاسدار و پاسداران برای دوره های تربیت و تعالی و دوره هایی برای سربازان منتخب و ویژه به قم و مشهد  انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در موضوع تعمیق معنویت به بحث‌های اعتقادی، سیاسی و شعار سال پرداخته می شود، تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مهمترین بحث روز بحث گام دوم انقلاب است که در راستای بصیرت افزایی سیاسی و اقتصادی جامعه هدف است که در دوره های ما نیز مدنظر است.

 

 رمضانی به برگزاری کلاس های اخلاق با توجه به ضرورت آشنایی پاسداران با مباحث اخلاقی اشاره کرد و عنوان کرد: دوره‌های آموزش‌یار قرآن‌کریم نیز در طول سال یک بار برای فرماندهان پایگاه های بسیج انجام می شود.

 

 وی با اشاره هفته عقیدتی و مصادف بودن این هفته با شهادت  معلم برجسته استاد مطهری، اظهارداشت: باید عقیده و سیاست خود را به روز کنیم تا بتوانیم زمینه‌ساز توسعه و فراگیری اسلام ناب محمدی (ص) باشیم.

 

معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: برنامه هفته عقیدتی از 7 تا 18 اردیبهشت در سطح سپاه وبسیج در حال برگزاری است از جمله برنامه های ما دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان است.

 

 وی تصریح کرد: با حضور حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی ناجا  از 35 نفر از مربیان، مدیران و فراگیران نمونه سال 97 تجلیل می شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات