امام جمعه بخش مرکزی برتقویت بستر‌های حلقه‌های صالحین و زمینه سازی برای ظهور حضرت، ولی عصر (عج) تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۰۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد همایش حکمت مطهر همزمان با فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تجلیل از مربیان عقیدتی وپیشکسوتان و رزمندگان بسیج  با حضور فرماندهی ونمایندگی، ولی فقیه ناحیه ثارالله در دفترامام جمعه بخش مرکزی برگزار شد.
در این مراسم فرمانده ناحیه ثارالله ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی درسپاه وبسیج، سالروز شهادت علامه شهید استاد شهید مطهری (ره) این روز را به مربیان وپیشکسوتان این عرصه تبریک عرض نمود.
وی افزود: امروز وظیفه ما ومربیان عقیدتی وحلقه‌های صالحین درمجموعه سپاه وبسیج سنگین‌تر شده است وانقلاب ما، چون انقلاب اعتقادی ومکتبی بود مثل نگینی درجهان می‌درخشد واین بخاطر خلف صالح امام زمان (عج) است که سکان این انقلاب را درست وبخوبی هایت می‌کنند.
دهقان درادامه خاطر نشان کرد: امروز نقش مربیان عقیدتی وصالحین نقش پررنگ وبسیار والایی است وپوشیدن لباس سبزپاسداری جهاد فی بسبیل الله است وبه خاطر همین است که درکشوری هستیم که همه آن‌ها نقش ایثارگری و معلمی دارند و اگر نبود این معنویت درسپاه وبسیج، سپاه به این قدرت نمی‌رسید.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی درسپاه گفت: در این هفته عقیدتی باید عرصه اعتقادی فرهنگی و منش خودمان را هرچه بیشتر تقویت کنیم.
وی برتقویت بستر‌های حلقه‌های صالحین و زمینه سازی برای ظهور حضرت، ولی عصر (عج) تاکید کرد.
وی گفت: ما باید ارتباط وپیوندمان رابا امام زمان (عج) تقویت کنیم و راز ماندگاری این انقلاب این است که ما توانستیم مقاومت کنیم وبخش بزرگ آن هم بخاطرامام زمان است وما همواره باید رفتار ومنشمان طوری باشد که دل امام زمان راخشنود کند وانشاء الله بسترسازی وزمینه سازی کنیم برای ظهور ان حضرت که یکی از این بستر‌ها حلقه‌های صالحین وحضورفعال در آن است که وظیفه همگان است.
امام جمعه بخش مرکزی تاکید کرد:امروز روحانیت وسپاه درپای کار است و انشا الله دست دردست هم بتوانیم زمینه ظهور امام زمان را فراهم کنیم واین سرمایه گرانقدر مقام معظم رهبری را که تا حالاکسی نداشته و واقعا ایشان رهبری فرزانه و مدیر عمل درمیدان علم است را تا ظهورامام عصر (عج) حفظ بفرماید.
وی در ادامه مجموعه سپاه را حرکت آفرین و با محوریت دین عنوان کرد و افزود: ما درطول تاریخ مان شخصیت‌های بزرگی داشتیم واستاد شهید مطهری (ره) ازچهره‌های الگو وشاخص ما است ودر استان یزد ما یزدی‌ها دو مطهری داریم که یکی از ان دو دربین ما نیست وایشان شهید سید رضا پاکنژاد که کتاب‌های ارزنده‌ای بخصوص اولین دانشگاه وآخرین پیامبر می‌باشد و شخصیت دوم که در بین ما هست و کمتر در استان از ایشان استفاده می‌شود ایت الله مصباح یزدی می‌باشد که مایزدی‌ها بیشتر باید از ایشان بهره ببریم و در این هفته عقیدتی باید عرصه اعتقادی فرهنگی ومنش خودمان را هرچه بیشتر تقویت کنیم.
درپایان این مراسم از ۱۵ نفر از مربیان عقیدتی وسرگرو‌های حلقه‌های صالحین با اهداء لوح تقدیر وهدیه تجلیل بعمل آمد و در ادامه نماز مغرب وعشاء به امامت حاج اقا مدرسی برگزار گردید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات