اعلام برنامه‌های رمضانی مساجد

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با اشاره به ثبت ۱۰۹۴ کانون و ۳۲۳ هزار و ۳۵۱ عضو در سامانه سجا گفت: این دبیرخانه با توجه به فعالیت‌های سال ۹۷ در کشور رتبه برتر را به دست آورد.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام قدیریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده این دبیرخانه برای ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری مراسم ربیع‌القرآن با تأکید بر استقبال از ماه مبارک رمضان و بیان برنامه‌های قرآنی کانون‌ها و تقدیر از فعالان قرآنی و روزه اولی‌ها ازجمله برنامه‌های پیش بی شده برای ایام ماه رمضان است.

برپایی شب‌شعر آیینی شعرای مسجد در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)

وی ادامه داد: برپایی شب‌شعر آیینی شعرای مسجد در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و برپایی مراسم شبی با قرآن با عنوان محافل قرآنی میز از دیگر برنامه‌های این شب‌ها خواهد بود.

قدیریان گفت: دستاوردهای دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران طی حضور این دبیرخانه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارائه و نمایش داده خواهد شد.

مراسم جزء‌خوانی و احیای لیالی قدر

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن با عنوان مصحف شریف در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری مراسم لیالی قدر و در نهایت شرکت در راهپیمایی روز قدس از درگیر برنامه‌های کانون‌ها در ماه رمضان است.

ثبت ۳۲۳ هزار نفر در سامانه سجا

قدیریان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ۱۰۹۴ کانون و ۳۲۳ هزار و ۳۵۱ عضو در سامانه سجا به ثبت رسانده است.

وی افزود: در ابتدا راه‌اندازی سامانه ثبت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان سامانه سجا، دبیرخانه مساجد استان تهران در رتبه سی‌ام کشوری قرار داشت که با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران این مجموعه در جهت ثبت کانون‌ها و اعضای آن در سامانه، موفق به دست‌یابی به رتبه اول در میان دبیرخانه های استانی شدیم.

کسب رتبه برتر دبیرخانه استان تهران در کشور

قدیریان در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز در همایش سالانه مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که طی روزهای اخیر در استان قم برگزار شد، این دبیرخانه به‌عنوان رتبه برتر دبیرخانه‌های مساجد کشور انتخاب و شایسته تقدیر شناخته شد.

ارسال نظرات